piątek, 9 stycznia 2015

Prezenty świąteczne, by Nataliette, uwielbiam prezenty

Cudowne rodzinne święta, jak szybko zleciał ten przyjemny czas  
Najlepsze święta w moim życiu. 
Prezenty od Borysa 
Kosmetyki, plecak, opisze w następnej notce. 
Dostałam : plecak, zegarki, maskotkę, portfele, ładowarkę do iphona, kosmetyki, piżamkę  jest bardzo zadowolona z prezentów sprawiły mi wielka radość, jeszcze większą radość sprawiło mi to, że spędziłam święta z cala moja rodzina  1.jpg

pizamka 

2.jpg


3.jpg

prezent od mamy 
filizanka hello kitty, talerzyk  
wszystko zapakowane w piekne rozowe pudelko z kotkiem 

4.jpg


5.JPG


6.jpg

filizanki od siostry 


7.JPG


8.jpg

.......................................................... 
Zdj Swiateczne 


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg

Borys z Kitty 
jej pierwsze swieta ;p 

13.JPG

czekamy na gosci: 


14.JPG


15.JPG


16.JPG


17.JPG

odpoczywamy: 


18.JPG


19.JPG


20.JPG

KITTY: 

21.jpg


22.JPG


23.JPG

relax  

24.JPG


Prezentacja1.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!