wtorek, 10 lutego 2015

Mint or Black? :) By Nataliette

Witajcie, jak mija wam wieczór? :) Ja pomału mam dość tej zimy, nie mogę doczekać się słońca, wiosny...

 Moje ostatnie zakupy:
 Miętowa bluza, od dawna szukałam miętowej bluzy na wyprzedaży znalazłam tę skusiła mnie niska cena, zamówiłam i jestem z niej bardzo zadowolona, jest cieplutka, przyjemna w dotyku :)





Bluza - klik

Kurteczka czarna :) nie mam żadnej jesiennej/zimowej kurteczki, bo nie wychodzę jesienią i zimą :P ALE! postanowiłam sobie kupić aby móc wyjść na te cieplejsze dni :) W oko wpadła mi czarna kurteczka z lisem, z kurierem kosztowała ok. 200zł, przyleciała do mnie bardzo szybko 5dni :) Jest bardzo cieplutka, zdobiona sweterkiem :) Czuję się w niej jak królowa :P








kurteczka - klik


kolczyki -by Nataliette :) 



damska część - męska część szafy :P







2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz bez grzywki :3 Pozdrawiam z Dresscloud - Goldenmiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pozdrawiam i ściskam:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!