wtorek, 17 lutego 2015

Shoes, Shoes... everywhere By Nataliette

Witam, jak  mijają Wam dni? Moje bez szału. Borysek trochę chorował :(, ale już czuję się lepiej :) Dużo zdrowia Misiu;*, a tak to żadnych nowości stare problemy ;)  mama nadzieje, że następny tydzień będzie lepszy i weselszy. :)
Dzisiaj moje małe zakupy...

Co jest w pudełkach ? 


brązowe lity z odpinanym ozdobnym złotym łańcuszkiem 
bardzo wygodne :) i uroczę 
udało mi się kupić mój mały rozmiar 34 :)







wygodne trampki z ozdobnymi zamkami i łańcuszkiem, proste w nakładaniu (mają kryty zamek czarny i złoty ozdobny) 





  a tutaj moje małe zakupy, paletka do konturowania twarzy wraz z różami i pudrami :) 3w1:) cena była śmieszna, są bardzo dobrze pigmentowane, soczyste kolory :) bardzo dobrze rozprowadzają się na twarzy.





kolejna paletka Manly 2w1 zestaw róży i cieni są cudowne :) 
soczyste kolory :) 



Buty - Allegro
Paletka duża - klik
Manly - klik

Na koniec zapraszam na mój 

 http://instagram.com/bynataliette/






..................................................
A jutro? Konkurs:)
........................................





13 komentarzy:

  1. Rewelacyjne buty! Podobne do tych drugich sprezentowalam ostatnio siostrze :D

    Pozdrawiam
    dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza para najlepsza :) miałam podobne, tylko ze gładkie :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) za komentarz i udział w konkursie :)

      Usuń
  3. Przepiękne lity, od dawna takich szukam i nie mogę znaleźć! Można wiedzieć, gdzie kupowałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta paletka do konturowania twarzy jest boska! druga tez super, ale pierwsza przebija wszystko :)
    lity dla mnie chyba troche za wysokie, raczej daleko bym w nich nie zaszła :D

    zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te buciki :) Strasznie mi się podobają :D
    mamy taki sam gust bym też takie kupiła :)
    a paletka cudna :)
    Buziaki kochana <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Zazdroszczę Ci butów i paletek. Obie pary butów bardzo podobają mi się, a z paletek najbardziej zestaw cieni do oczu Manly 2w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te paletki! No i trampki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pierwsze buciki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty bardzo w moim guscie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buciki super, ale jakoś nie odważyłabym się w nich chodzić :P ale za to paletki piękne :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!