sobota, 14 lutego 2015

Valentine's Day By Nataliette

Jak Wam mijają Walentynki? :) Moje są cudowne :) W gronie rodziny i bliskich :) Uwielbiam takie małe święta:)
W prezencie od Borysa dostałam kosz z kwiatami, czerwonymi różami ozdobiony kokardą i serduszkami :) Do tego piękne kartki :)








ja i mama dostałyśmy takie same kosze :)



Kartki od Borysa, I <3 U i z misiami, z pięknym wierszem
 :* Dziękuję Kochanie! Uwielbiam Twoje wiersze! :)
ja ofiarowałam mu 2 książki kartkę z osiołkiem :) i kubek z Tytusem Romkiem i A Tomkiem no i Siebie :D

<3  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Zakupy z EMPIK.com
Gdy zobaczyłam różowy słodki kubek na empik wiedziałam, że muszę go mieć :) Talerzyk z wilkiem kupiłam z myślą o mojej wymarzonej toaletce:) 
Kubek z Tytusem (biały) to prezent walentynkowy Borysa:) 



płyta One Republic - Native
świecznik 
kubeczki - klik







a tak wykorzystałam świecznik 
na pędzelki :) 


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!