wtorek, 24 lutego 2015

Waniliowy smak by Nataliette

Jak ten tydzień szybko zleciał :) Coraz bliżej wiosny, śnieg zaczyna znikać, ptaszki śpiewają aż chce się żyć :) Dzisiaj opiszę wam moją ulubioną kawę, w komentarzu proszę napiszcie mi jaka jest Waszą ukochaną :) Ja kiedyś piłam Maxwell House 3w1 potem 2w1 czyli wersje bez cukru, piłam też Jacobs  kronung zieloną, mieloną :] Teraz moją ulubioną jest waniliowa. :) O niej już za chwilę a teraz kilka moim zdjęć - inspiracji z tego tygodnia :)

Jak widzicie doszło logo bloga, zrobiłam je sama. Starałam się, aby było proste i czytelne. Na pierwszym zdjęciu - autorka :) na drugi moja pasja fotografia/moda, na trzecim to co kocham czyli świat komputerów, internetu, zakupów :)

a tutaj mała sesja inspiracje do logo :)





moje ukochane szminki, poluje teraz na kolor bebette :)
czy też zaczynacie dzień od kubka ulubionej kawy? :)


tutaj mój laptopik i tęczowa klawiatura :)


Ulubiona kawa :)
Nowojorski smak kawy odnajduję w EIGHT O'CLOCK COFFEE :) Pachnie niesamowicie :) Po jej zaparzeniu zapach wanilii unosi się w całym domu :) EIGHT O'CLOCK COFFEE dostępna jest w różnych wariantach : miętowym, karmelowym, moim ulubionym "francuska wanilia":), espresso i wielu, wielu innych :)


Mała paczka kawy w ziarnach kosztuje ok. 69zł za 311gram. Nie jest dostępna w sklepie, można ją kupić na ebay.com lub allegro. Jedna mała paczka wystarcza na 2tyg. 
Uwielbiam ją mimo trudnego dostępu. Jest pyszna :)





Przypominam o konkursie :)
 Do wygrania: 
 Avon Be romantic 
Etui na telefon w pastelowym niebieskim kolorze 
Cienie do oczu Rimmel 740 
Niebieskie kolczyki piórka 
Zestaw Bransoletek czarny z fioletowymi kolczykami By Nataliette 
Zestaw Bransoletek kolorowych z złotymi kolczykami By Nataliette 
Zestaw 3 par kolczyków  
Plus dodatków Niespodzianki które wybiorę indywidualnie po wylosowaniu osoby.
Wystarczy dodać do osberowany lub polubić fb https://www.facebook.com/ByNataliette 
więcej szczgółów - KLIK 



Buziaki 



13 komentarzy:

  1. Niestety nie mogę pochwalić się swoją ulubioną kawą.Normalnie nie dam rady pić kawy.Próbowałam wiele razy i nic z tego nie wyszło.Mój organizm najwidoczniej jej nie toleruje...
    Ja chyba mam coś z chińczyka bo uwielbiam zieloną herbatę...po za tym ma same plusy.Dobrze wpływa na trawienie,gasi pragnienie,pomaga obniżyć wysoki poziom cholesterolu,nie pozostawia przebarwień na zębach i wpływa łagodząco na jamę ustną i dziąsła.
    Kocham również herbatę owocową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś już widziałam te zegarki tylko sobie nie mogę przypomnieć gdzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubionej kawy nie mam, jak już to herbatke ponieważ nie pije kawy na co dzień, jak już to okazjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam swojej ulubionej kawy - piję ją tylko czasem, kiedy mam ochotę na ten smak :) i wyłącznie rozpuszczalną!
    dzień zaczynam herbatą - zawsze to coś w rodzaju rytuału. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez nie mam ulubionej kawy, raczej rzadko pije. Jak juz to tylko rozpuszczalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma czegoś takiego jak EKSPRESSO !!
    Jest albo Espresso albo kawa z ekspresu.
    Sprawdź zanim coś napiszesz !!

    OdpowiedzUsuń
  7. P.S.
    Perfuma to też nie jest poprawne określenie.
    Perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś do tej pory nie nauczyłam się pić kawy :) ale mam swoją ulubioną herbatkę do tego dużo cytrynki i dzień rozpoczęty :) Śliczny miętowy zegarek :) Strasznie mi się ten kolor podoba . Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli kochana :*

      Usuń
  8. Ja jakoś jeszcze nie nauczyłam się pić kawy ;) ale mam swoją ulubioną herbatkę do tego dużo cytrynki i tak rozpoczynam swój dzień :) Śliczny masz ten zegarek miętowy :) Strasznie lubię ten kolor :) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne te zegarki x3 żółty najlepszy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!