niedziela, 15 marca 2015

Happy birthday to me ! By Nataliette

Witajcie :) Dzisiaj post o moich urodzinach :) Były 13 marca:) Spędziłam czas z rodziną :) Było niesamowicie! :D Idealnie :)

z samego rana Borys pojechał odebrać prezent od rodziców :) Tort z moim ulubionych bohaterem z dzieciństwa :D Z HELLO KITTY, byłam szczęśliwa jak 4latka :D Tort był pastelowo różowy :] 
z kotkiem i żabkami :D Naprawdę cieszyłam się jak dziecko :)




całuśne żabcie :D tort został zamówiony w wiejskiej cukierni/piekarni, która jest 5km od mojego miejsca zamieszkania :]





Od Borysa dostałam serduszko z diamentami w białym złocie, idealnie pasuje do mojego pierścionka zaręczynowego który tez jest z diamentem i mniejszymi diamentami w białym złocie :) Jest piękne! :) Takie delikatne :)  Dostałam też kwiaty (idealnie pasowały do mojej piżamkowej fioletowej koszulki :P ) i piękną kartkę (zbieram kartki mam duże pudło ich ) 
Dziękuję Kochanie! :*






mój szczęśliwy pyszczek z urodzinek :D 


Od siostry dostałam czerwonego kotka i kwiatki z motylkami :) Kotek jest czerwony i nie bardzo mi pasuje do pokoju, ale przemaluje go na biało :) Jest piękny ! :) z różowa kokardką :)


Moje urodziny to także imieniny mojej MAMY :)  Zawsze świętujemy razem :) Nasz dom był zapełniony kwiatami :)
Kocham Cię Mamciu: *
To także rocznica Naszych zaręczyny :) Jak ten czas szczęśliwie i szybko leci :*


kwiatki mojej mamy od siostry, od Borysa dostała takie same jak ja :)


nawet tulipanki zakwitły :) na nasze święto :) 


 Urodziny minęły szczęśliwie i wesoło, niestety po nich było mniej wesoło, poczułam się bardzo źle, była karetka, okazało się, że mam zapalenie oskrzeli, dostałam leki, antybiotyk, mam nadzieje szybko wyzdrowieć :] 


 Może napisałam trochę chaotycznie, ale naprawdę czuję się kiepsko, muszę jeszcze trochę poćwiczyć i iść spać, do łóżeczka.

Dziękuje za udział w ankiecie. Post który chcecie zobaczyć to 
Notka  " O mnie" Jeśli macie konkretne pytania na które mam odpowiedzieć, zostawicie je proszę w komentarzu niżej :) Będą ujęte w tym poście :) 


Buziol!

16 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego! - spóźnione ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat :) Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny naszyjnik z Apartu!
    100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny naszyjnik z Apartu!
    100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. super torcik!! :) Wszystkiego naj ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Torcik bardzo fajny, za kilka dni mam urodziny córki więc może cos sciagne,a tak w ogole to wszystkiego naj................

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny tort i naszyjnik! Spóźnione 100 lat ode mnie :*
    Wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie szczęściara. Widać że Twojej rodzinie bardzo na Tobie zależy.:)
    Może moje życie też się kiedyś odmieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!