wtorek, 3 marca 2015

Must Have By Nataliette - Nacia musi mieć i koniec!

Jak minął Wam weekend? :) U mnie za oknem coraz więcej zieleni :) Zaczął się marzec, jak ten czas szybko leci :D Zrobiłam swoja mała liste must have :) Są to kosmetyki, buty, ubrania, coś do domku :] Mieszkam od niedawna i muszę się pomalutku urządzić :P 





Jest teraz bardzo dużo wyprzedaży zimowych więc na pewno kupie jakieś śniegowce, myślałam o takich : 
co do koloru to jeszcze nie jestem zdecydowana :] masz dużo pastelowych ubrań, więc może nude lub różowe :] na pewno muszą być krótkie, bo nie lubię długich butów.

Na wiosnę póki co nie będę kupować kolejnych butów, bo wystarczy mi to co już mam :) Brakuje mi tylko na jesień i zimę.


Z ubranek na pewno jakaś szara koszulka :) i do tego sweterek w jakiś słodki wzorek :)





Z kosmetyków to LC Bebette kolor delikatny lekko wpadający w róż


Kredka do oczu, biała, nie wiem na jaka się zdecydować, może coś polecacie ? :) Wcześniej używałam Jane. Muszę też wybrać jakiś tusz do rzęs.
 Kredka może nyx?
Co do tuszu to nie mam pojęcia :P 

Ostatnio używam z Loreal Wings, teraz chciałabym wypróbować coś innego ;)
A co do mojego domku? :) Na pewno piękne kolorowe pastelowe poduszeczki :)



no i moje marzenie na późniejszy termin :
najbardziej podoba mi się ta z różanym wzorem :) jest piękna ;)




Na koniec trochę zdjęć z tego tygodnia :) który jest koszmarem, bo nie ma mojego szczęścia, mam nadzieję, że jutro Go zobaczę :)



Z tęsknoty narobiłam mnóstwo bransoletek :D niedługo zabraknie mi gumeczek :)


 mój zapas :)


Bardzo lubię grać na konsoli :) Moją ulubioną grą jest GTA V :)



 a to mój rozrabiaka ;) na kolankach :)


odliczanie i wykreślanie dni do powrotu Boryska :D - tradycja :D


a tutaj ostatnie zdj z Boryskiem :D Poranne sprzątanie :)


a to moje Słoneczko ze mną 

i moje słoneczko bez mnie :( Bardzo za Tobą tęsknie! na dole jego zdjęcia które mi przesłał - ze Stefankiem :)




Przypominam o konkursie :) Rozdaniu. Wystarczy konto na FB :)

Całuski :)



14 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się Twoje ciuszkowe inspiracje :) no i jak widzę jesteś zakochana w pastelach jak ja :D

    życzę Tobie szybkiego zobaczenia się z ukochanym - wiem dobrze co przeżywasz, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) Jesteś kochana!:) Jutro go zobaczę:) Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  2. Łączę się w bólu, ponieważ ja także umieram z tęsknoty za moim mężczyzną.. A co do Twoich inspiracji, są świetne, szczególnie ta toaletka, jej.. <3

    Buziaki, shslove.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty chyba siedzisz w mojej głowie bo podobają mi się zajeb.... rzeczy ze zdjęć.
    Dosłownie wszystko i bardzo.Mamy identyczny gust a toaletka ....coś pięknęgo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toaletka to najpiekniejsza jaką znalazłam :) jest idealna

      Usuń
  4. Też poszukuję szarej koszulki :) A toaletka to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! jak znajdziesz coś ciekawego to podeślij link :)

      Usuń
  5. Kredka Inglot Kohl 05 a tusz wibo zielony. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też szukam jakiejś dobrej białej kredki :) Ale podobno nude daje ładniejszy efekt...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje które sobie wybierasz są świetne :) a kociaczek cudowny <3 nie widać że rozrabiak :D świetna koszulka też bym taką kupiła :) a toaletka cudna na pewno droga :( marzenie <3 w ogóle wszystkie ciuchy są świetne co tu pokazałaś :) Buziaki kochana :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana, na toaletke zbieram nie jest taka droga bo 500zl :P :) Kitty rozrabia jak cholera :D Buziol! Piekna! :*

      Usuń
  8. Ojej! ;d świetne te ciuszki.. ;) wgl wiele z tych rzeczy bym chciała... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!