środa, 8 kwietnia 2015

Piękna, MĄDRA, skromna, By Nataliette Stylizacje :)

Jak mija Wam wieczór? Mój bardzo cudownie :) Dzisiaj pokaże Wam 3 stylizacje :) Strasznie brakuje mi słońca, mam nadzieje, że niedługo będę mogła ubrać te zestawy :D 
Pierwszy bardzo pastelowy, dziewczęcy :) - uwielbiam Go!


Koszulka - Top Shop - 99 pln
spódniczka z kokardą  - 400 pln
Torebka - NONAME 
Bransoletki - By Nataliette
Zegarek - allegro
Buty - allegro









Drugi zestaw to klasyczna czerń i złoto, do tego torebka w stylu BOHO,
czarny zegarek, bransoletki i lity
torebka i lity w kolorze ciemnego brązu
Sukienka jest cudowna! Rozkloszowana! : ) Piękna! 

sukienka - JOHN ZACK - klik 
Torebka - Desigual 1035zł 
( kupiona kilka lat temu) za 250 $ nie wiem czy nadal jest dostępna 
biżuteria - allegro ok,40 pln
lity - allegro 29,99 pln
zegarek - allegro 



A tutaj stylizacja bardziej domowa/sportowa/luźna
Zakupy z Mosquito, 
czekałam na nie ponad 2 tyg, koszulkę dostałam za duża, oddałam ją mamie, sobie zamówiłam rozmiar XS, chciałam, żeby była luźna i kupiłam pomyłkową XL :P okazała się bardzo BARDZO duża, no, ale mama skorzysta :) Będziemy miały takie same koszulki :) Do koszulki kupiłam sweterek w serduszka, pastelowy, bardzo słodki :) Uwielbiam go!



Sweterek - 89,99 pln 


koszulka 59,99 pln




 A tutaj Ambasadorka "Blogusia" 


 Moja wielka miłość :*


 no i Nacia :)


mały zakup kosmetyczny kredka nude z oriflame 
łatwo się ją nakładą, delikatnie podkreśla oczy :)
Kosztowała ok. 15zł :)




 A tutaj narada konkursowa :) Znamy już Zwyciężczynie konkursu urodzinowego 
.
.
.
.


Nagrody wygrywa (i mówię to z wielką przyjemnością) : 
denali-1989@o2.pl !!!

Bardzo proszę o kontakt
mailowy : nataliette@onet.pl

Gratuluje i Pozdrawiam! 
To dla mnie WIELKA przyjemność i radość, móc ofiarować Ci nagrodę :)
Na kontakt masz 7 dni :) 



9 komentarzy:

  1. Gratki dla zwycięzcy! :) stylizacje cudne w sam raz na wiosnę i ciepełko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem w której części świata , co ja piszę Polski mieszkasz ale z całych sił Cię ściskam i dziękuję za wylosowanie mojej skromnej osoby .
    Pierwszy raz w życiu coś wygrałam i to tylko dla tego że polubiłam oglądać twój profil na fb i Twój blog,że komentowałam zdjęcia i Twój styl, który jest tak mi bliski.
    Dziękuje z całego serca.Nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiłaś i dzięki tobie ten dzień który rozpoczął się nie ciekawie , zakończył się z wielkim uśmiechem na mojej twarzy.
    Serdecznie dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci serdecznie dziękuje! :) Za odwiedzanie mojego bloga:) Ciepłe słowa:) To dla mnie przyjemność i zaszczyt móc ofiarować Ci nagrodę, czekam na wiadomość z danymi do wysyłki :) Pozdrawiam i Dużo uśmiechu! :) GRATULUJE!

      Usuń
    2. Już wysyłam tylko sprawdź czy doszedł mój mail z wrażenia mogłam coś pomylić.
      Ojej,ale się cieszę.
      Kobieto ja kocham perfumy Avon

      Usuń
    3. Wiadomość doszła :) na mail odpisałam! :) Cieszę się! Ja również Kocham! :)

      Usuń
  3. A jeśli chodzi o stylizację to drugi zestaw jest the Best .
    Miałam jako małe dziecko identycznego kota jak TY .

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje są super, acz.. cena spódniczki mnie wbiła :D Jest ładna, ale kwota absolutnie szalona. Zakochałam się w torebeczce.

    Pozdrawiam gorąco, dużo słonka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica cudna :) a torebkę mam na sprzedaż tylko że rózową ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w koszulce i sweterku :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!