piątek, 13 marca 2015

What is in my BAG? TAG by Nataliette




 Co jest w mojej torebce:) Dzisiaj Tag. Zrobiłam zdjęcia tego co nosze w mojej torbie :) Ostatnio używam Cambridge satchel company w kolorze neon pink, jest dość znana na blogu :) Kupiłam ją dwa lata temu :] Mimo ciągłego noszenia jest w stanie idealnym. Wykonana jest ręcznie ze skóry.
Kosztowała 1200zł. Jest to typowa listonoszka. Ma 13 cali. 

 w torebce noszę: okulary zwykle z H&M, zegarek pastel pink, króliczek portfel, lama różowa trzymam w niej chusteczki do noska;p, etui na iphona 5, notes z białym misiem, kosmetyczkę z hello kitty, lusterko z hello kitty, fioletowy portfelik :) guma do żucia, klucz od pokoju. 









 Gdy zabieram plecak :D mogę zapakować więcej rzeczy:P Plecak jest miętowy w neonowe róże:) Z VS. Kosztował 450zł, jest bardzo pakowany:) mam w nim kosmetyczkę, etui misio na iphona, portfel królik, reklamówki na zakupy, zawieszkę ozdobną z jednorożcem, miętowa, zegarek miętowy, portfel biały, duży, ładowarkę do iphona samochodową i na usb, lusterko z hello kitty, notes, szminki, jedna Lime Crime Great pink planet 99pln, druga zwykla matowa baby pink ok.20zl, notes, okulary H&M :) fioletowy portfelik :]







Jesteście fankami Greya? :) Uważam, że książka jak i film nie są zbyt wciągające, aczkolwiek wartę przeczytania i zobaczenia :] 




Dwa nowe świeczniki prezent od Mamy Borysa:) kolor różowy i fiolet :) Idealnie ożywiają wnętrze sypialni :)


MOJE KOCHANE SZCZĘŚCIE WRÓCIŁO :*

i tutaj słodkie niespodzianki od Borysa:) 

 Moja ulubiona czekolada Oreo Milka i Kinder niespodzianka z Hello kitty:) 



zawartość jajeczek :P udało mi się trafić dwa kotki ;P Borys trafił konika i farbki :)


kwiatki z Dnia Kobiet :) od Boryska :*


 i mój lekki make up ;)



 urodzinowe karteczki :) i kartki mojej mamy imieninowe :) Ja obchodzę urodzinki a mama 13 marca imieniny :) wspólnie świętujemy :)




 Klik
Zapraszam na FB bloga :) https://www.facebook.com/ByNataliette
Jutro notka urodzinowa :) Buziole! :)

8 komentarzy:

  1. torebka i plecak - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie.Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 twarzy Greya książka super film niezbyt spodziewałam się lepszego filmu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecak cudny <3 sama bym taki chciała :) marzenie :D ile za takie cudo ? :) a jeśli chodzi o 50 twarzy Greya to też mam zamiar przeczytać ;) bardzo lubię wieczory spędzać z książką :) Ty też uwielbiasz milke oreo ? :D ja ją ubóstwiam <3 a co do makijażu to śliczny bardzo Ci pasuje :) no no widzę że chłopak zrobił niespodziankę jak przyjechał i przywióżł łakocie :D ale się rozpisałam no to na tyle buziaki kochana :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecak dostałam od Borysa, kupiony w U.S.A za za 130$ :) Uwielbiam go :D jest taki pakowany:) Kocham Milke oreo D: chyba pojdę zjem ;DDD Dziękuje kochana! :*

      Usuń
  5. Robisz bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. plecaczek cudny ;) torebeczka też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!