środa, 22 kwietnia 2015

Dream By Nataliette

Witajcie Piękne! :)
Jak mija Wam tydzień? :) 
Dzisiaj pokaże dwie stylizacje :) Zacznę od letniej :)
Jestem zakochana w spódniczce od Borysa, staram się do niej dopasować jak najwięcej rzeczy, chcę mieszać style. Ostatnio była bardzo romantyczna stylizacja, dzisiaj postawiłam na sportowe wydanie:) Szary tank, do tego złoty naszyjnik, spódniczka, torba worek i dodatki - ideał na lato :)
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) 
Druga outfit jest bardzo wygodny ;p Dla mnie jest to dość ważne, by ubranka było można łatwo nałożyć, nie mam wiele siły w rekach i często np. rurki przylegające jest mi trudno ubrać.Teraz trafiłam na idealne! :D są trochę za szerokie w kostce, ale to nie problem :P zawszę mogę  
zwęzić.  Mają piękne dziury <3, idealnie pasują do pastelowe sweterka i szpilek nude :)
A co więcej? Zakupy, nowości, przeróbka sukienki :) Więcej opisów pod zdjęciami! :)
 Miłego Oglądania! :)











Spódniczka -z  Australia prezent 
Koszulka - ALLEGRO
Torebka - Troll
Zegarek - ALLEGRO
Biżuteria - ALLEGRO





 sweterek - C&A
Buty - ALLEGRO
Spodnie - z Włoch
Torebka - Allegro









 Nowości :

 szary Tank
 koszulka z pastelowym napisem 
kurteczka pastelowa różowa

 sweterek pastelowy odsłaniający ramie :) C&A

 prezent od Borysa :) Gra GTA V na PC :) kupił także sobie, więc możemy grać razem ! :)
kosmetyki Avon do demakijażu :) kupiłam sobie większy zapas :)
___________________________________

A co więcej u Mnie? :)
Przerabiałam sukieneczkę, dzięki pomocy Heleny mam piękne ramiączka :)
Sukienka wygląda obłędnie :) Drugi raz poczułam się jak księżniczka!: ))
 Kocham ten kolor! :)

 w sypialni trochę bałagan, bo trwały porządki :D





 minka Kitty na dźwięk wiertarki :) biedna tak się tuliła :D
 i jak każdy dzień, picie kawki, gotowanie, sprzątnie :D....

 zamawianie :P
a tutaj moje małe różowe marzenie :) Mam nadziej, że niedługą ją zamówię! :) Marze o niej! ;)


9 komentarzy:

  1. Co jak co ale buty robią mega wrażenie :) Jak się w nich chodzi? Nie przeszkadza ten wysoki obcas?
    Suknia - CUDO !!!!
    Fajnie że mieszasz style. Najważniejsze aby w sposobie ubierania nigdy nie zapanowała nuda.Również takie mieszanie jest fajną zabawą.
    Najbardziej spodobała mi się stylizacja z nieziemskimi szpilkami, poszarpanymi jeansami i jeśli dobrze kojarzę kolor pastelowym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Buty mi w niczym nie przeszkadzają ;P Na stopie są wygodne, Trudno mi określić :) Buziaki

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego ale usunęło mi komentarz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie usuwa :) Po prostu pojawiają się później! :) Buziak! :)

      Usuń
  3. strasznie podobają mi się buty , ale pewnie bym się w nich zabiła , haha ! ;) ale podziwiam i zazdroszczę .

    http://kosmetyki-dredziara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. buty okropne, zero klasy, tandeta.
    Za to porządek w szafie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności<3
    Spódniczka i buty najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nuty świetne, ale kubkiem jestem zauroczona :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!