piątek, 10 kwietnia 2015

Grey Heart Mosquito by Nataliette


                                                       Witam Was po malutkiej przerwie :D
Jak ten czas szybko leci :) Przez te porządki, święta nie miałam czasu wstawić nowego posta. Przez opady śniegu nie było można wyjść na spacer :( na szczęście robi się coraz cieplej :) Postaram się robić jak najwięcej zdjęć w plenerze :D muszę tylko zamówić pilot do aparatu :) Na święta miałam na sobie  sweterek w serduszka, szarą koszulkę, rurki. Ostatnio mam "fazę" na szare kolory, szarość, pastele :D 
Mam nadzieje dostać dzisiaj paczkę z nowymi ciuszkami :)
Jutro post z pierwszego spaceru :D było bardzo zimno :p 
Buziaki!












Sweterek - KLIK
Koszulka - KLIK
Bransoletki  - ALLEGRO
Zegarek - ALLEGRO



Bransoletki -  KLIK


świąteczny make up


raz w tygodniu w losowo wybrane dzień dostaje róże od Borysa:)
:* ta była tak piękna, że nie mogłam się napatrzeć :) oh ah :D


pytałyście o szminki i zapach :) tak wygląda moja kolekcja :)










4 komentarze:

  1. fajny zegarek i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero dziś wróciłam do normalnego trybu życia po świętach,przez to wszystko nie miałam czasu nawet włączyć komputer.
    Kolekcja perfum robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo. Jaka świetna kolekcja szminek :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!