poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Mint Spring By Nataliette

Witajcie :) 
Pogoda nie rozpieszcza, słonko świecie, wydaję się, że jest cieplutko, wychodzi się i szok ;p zimno, wiatr, brrr... Mimo to wybrałam się na pierwszy spacerek !:) Był dość krótki i bardzo chłodny jak dla mnie.
Strój na tę okazję miałam przygotowany od trzech miesięcy. Miałam nałożyć futrzaka, miętową bluzę, jeansy i trampki. Niestety musiałam włochacza zostawić, wzięłam kurteczkę.  










 Futrzak - NONAME
Bluza : KLIK
Plecak: VS
Spodnie : ALLEGRO


Zegarek : Allegro
Bransoletka : Zohra

czapka : ALLEGRO



                                                                       Buty: Allegro







                                          :O aż tak zimno ! Brrr oczka mi wychodziły :D

make up ze spacerku




 kolejna piękna róża :) od niedawana fotografuję wszystkie jakie dostaje od Borysa, są tak piękne :) mogę patrzeć i patrzeć :)


 dzisiejszy poranny relaks :) 


 paczuszki :) Prezent dla Kitty od Whiskas :) - Dziękujemy!
Druga prezent dla mnie :D

 Kitty i jej szaberek :D 



Zdjęcie mojego UKOCHANEGO z zawodów :) Jest taki szczęśliwy, gdy się tym zajmuję, uwielbiam na niego patrzeć, gdy jest uśmiechnięty i zadowolony :) Ten widok zawsze ogrzewa moje serce :)
Gratuluje Kochanie pierwszego miejsca! :) 
Kocham Cie Moje serduszko :* 
..........................................

Dziękuję WAM
za Wszystkie wiadomości komentarze na Blogu, FB :)
Jest mi Bardzo miło. Uwielbiam z Wami rozmawiać dziewczyny :)
Buziaki! :)


6 komentarzy:

  1. Boże dziewczyno jak ja Ci zazdroszczę. To że kochasz widać w twoim spojrzeniu, w twoich napisanych słowach i co najważniejsze kochasz będąc kochana przez drugą osobę. Teraz o tak prawdziwe uczucie jest bardzo trudno ale widzę po twoim przykładzie że nie należy tracić nigdy nadziei.
    Co wie co przyniesie los. Może nie tylko szarą monotonność , samotność a miłość, osobę którą kochasz nad życie, za którą oddałabyś życie.
    Życzę Wam abyście nie kochali się tak samo do końca życia ale tego aby z każdym dniem ta miłość była co raz silniejsza, byście kochali się z z każdą godziną jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci pięknie za tak miły komentarz :) czytając go mam uśmiech na ustach, wierzę, że i ty spotkasz swoją miłość :) Dziękuję Ci za dobre życzenia :) Naprawdę z każdą sekundą Kocham Go coraz mocniej :)
      Pozdrawiam uprzejmie i życzę udanego wieczoru :)
      Buziaki!

      Usuń
  2. Coś dla Was http://www.pierwszamilosc10.pl/laurent-juillet-tender-score/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kamizelka :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!