piątek, 3 kwietnia 2015

My Make up By Nataliette


 Makijaż który robię nie jest skomplikowany. Wykonuje się go bardzo szybko ok.10 minut.
W makijażu codziennym nie stosuję pudru ani podkładu. Nie jest to nic nadzwyczajnego, mam świadomość tego, że pewnie wiele rzeczy robię nie tak jak trzeba, nie jestem kosmetyczką ani ekspertem by wszystko o tym wiedzieć :) Robię go jak umiem i jak mi wygodnie. :) Niestety nie udało mi się umieścić filmiku, jedynie ten jeden na końcu.

Wszystko postaram się opisać i pokazać na zdjęciach. Na końcu dodam listę wszystkich użytych kosmetyków :)
Zdjęcia nie są retuszowane by pokazać najdokładniej jak się da jak to wygląda. Starłam się to zrobić jak najlepiej mogłam :)

Zawsze makijaż zaczynam od malowania oczu. 

1. Pędzelkiem nakładam cień Nougot na całą powiekę. 
Bardziej nasycone kolory można uzyskać stosując przed bazę np. DELIA Bio Base Wygładzająca baza pod makijaż, jest dobra i tania ok.15zl


po nałożeniu cienia wyglądają oczka tak :


2.  Tym samym pędzelkiem nakładam cień ciemny Regal na połowę powieki,
3. Na pędzelek do cieniowania nakładam kolor noir ( bardzo malutko) cieniuję delikatnie. Puchatym pędzelkiem rozścielam granice brązu i czerni.




4. Na dolnej powiece rozcieram brązowy cień Regal, bardzo delikatnie by oko było lekko "przydymione" :p 



5.  Czarnym żelem/eyelinerem obrysowuje brzegi powiek, robię kreskę na górnej powiece, aby była bardziej trwalsza kreskę pudruje/poprawiam czarnym cieniem :)








tym pędzelkiem nakładam czarny cień na liner :)


6. Wewnętrzny kącik oka rozjaśniam rozświetlaczem, gdy nie miałam rozświetlacza używałam do tego cienia Toupe z paletki sleek :) nada się do tego każdy perłowy, jasny cień :)




7. Przed tuszem podkręcam rzęsy zalotką. Rzęsy maluję Loreal  :) ok. 3 warstwy :P




 czasami używam Tuszu z Avon lub Max Factor :)





8. Na twarz nakładam jedynie rozświetlacz i bronzer, w codziennym makijażu nie używam pudry ani podkładu, uważam to za niepotrzebne,  jedynie na "wielkie wyjście" :) 








9. Maluję usta szminką Lime Crime




Lista użytych kosmetyków :
Gdy już używam podkładu jest to :
Revlon PhotoReady Makeup, odcień Vanille 35zl

Puder
Revlon PhotoReady- Puder transparentny 30zl

Rozświetlacz
The Balm, Mary - Lou Manizer 70zł

Bronzer:
Avon, Glow, Perełki brązujące 25zł 

Baza
DELIA, Bio Base 15 zl

Tusz black
L'Oréal, Paris False Lash Wings 47zl
Avon,  Big & Daring Volume Mascara 11zł
MAX FACTOR, False Lash Effect waterproof 40zl

EyeLiner:
Jane, black - kupiony w USA nie widziałam go w Polsce :(
Liner CG black 7 zł

Paletka:
Sleek Au Naturel 40zl

Usta:
Lime Crime Great pink planet 80 zł
 Nyx strawberry milk 25 zl
Beauty uk 26 zł

Akcesoria
Pędzle M.A.C
Pędzle Lenka
Zalotka Avon

a na koniec przebieram się i robię włosy, zwykle warkocz :) jest szybki i prosty :)
tak wygląda całość :


z muzyką :D

i to by było na tyle :) Jeśli macie jakieś pytania piszcie :)
Buziole 
Xoxo:)

7 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo fajny, ale zdjęcia maluteńkie i mało co widać, a szkoda :( Powiedz czym malujesz brwi że są tak ładnie podkreślone? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, gdy klikniesz na zdj to się powiekszy:) gdy zamówie pilota i statyw to zrobię post o makijazu na "wielkie wyjście; :D od a do z :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Właśnie makijaż na wielkie wyjście jest mi bardzo potrzebny. Szkoda że nie mieszkasz nie daleko mnie to miałabyś już klientkę do robienia makijażu , czyli mnie :)
    Masz super cienie do powiek i tusz fajnie podkręca rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny makijaż
    Zapraszam do mnie:
    http://modowafascynacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcienie paletki są świetne a co do pomadki to już wiesz, że wielkie ZAZDRO z mojej strony
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie cienie, bardzo podobają mi się kolorki.
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!