wtorek, 28 kwietnia 2015

Pastelowy Styl by Nataliette

Witajcie! :)
Na początku chcę podziękować za wiadomości :) Szczególnie Tobie Wiktoria :) Czytam wszystkie Twoje listy, dają mi wiele radości :) 
Pogoda robi się z każdym dniem piękniejsza. Wykorzystuję ją na spacerki z Borysem.
Jest tak cieplutko, że wystarczyło ubrać futrzaka ;P Kurteczka okazała się nie potrzebna.
___

Weekend jak zawszę minął bardzo rodzinnie. Teraz mam dwa tygodnie przerwy od następnych odwiedzin. Mam nadzieję, że rodzina przeprowadzi się na całe lato :) byłoby fantastycznie! :) 
Teraz właśnie czekam na Boryska i będziemy  robić obiad, jest na zakupach i non stop pisze, co kupić, ile itp :P  :) prawie jak virtualne zakupy ;p Po obiedzie pójdzie on spaćku a ja będę miała wieczorek z mama :) Uwielbiam spędzać z nią czas :) 

No to tyle z zanudzania :P 
więcej opisów pod zdjęciami:)
A ja zachęcam do udziału w konkursie, zakładka wyżej.


Polubienia na FB : https://www.facebook.com/ByNataliette

Instagram : https://instagram.com/bynataliette/
http://ask.fm/nataliette13



 Futrzak - kupiony w USA
Sweterek - C&A
Spodnie - z Włoch
Apaszka - Zohra
Okulary - Allegro
Biżuteria - Apart



kurtka - KLIK 


Uroczy model na spacerku konik:P


piękna róża od Borysa : ) jest taka cudowna! nie mogę się napatrzeć!


 Cudowny rehabilitant ! :) KITTY :) czekający na poranny trening :D o 5:35 am :D



moja fryzurka po domku :) Bardzo szybko się ją wykonuje wystarczy 1 minuta i koczek gotowy:)


 Małe zakupy :


 pilot do iphona 5


okulary - allegro


Kurteczka - różowa Parka
_______________

Stylizacja na kolejny spacer
Pastelowa, jasna bardzo radosna :) 
Muszę pomyśleć tylko nad nowa torebką :P i butami ;P Może jakieś trampki :P
Uwielbiam tę koszulkę, jest to najmniejszy rozmiar XS mimo to jest troche na mnie za duża.
Warto sprawdzać wymiary kupując. 
Kurteczkę kupiłam na allegro za ok. 60zł :) Jest To rozmiar XS/S
Jest też trochę duża, śmiało można nałożyć pod nią gruby sweterek ;p
 Kurtka - ALLEGRO
koszulka - KLIK
Biżuteria - ALLEGRO
Torebka -  ALLEGRO
Buty - ALLEGRO










Jak Wam się podoba? :) Dajcie znać! :)
Buziaki :)
XoXO :*

12 komentarzy:

  1. Kochana wymiatasz!świetna kurteczka a okularki świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. zakochałam się w nich jak je zobaczyłam :) są bardzo wygodne :)

      Usuń
  3. Uwielbiam pastelowe kolory zaraz po czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :) :D Czarne rzeczy są mega uniwersalne :)

      Usuń
  4. Masz super styl i gust :) Na pierwszym zdjęciu wyglądasz ładnie,tak słodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dorotko :) jesteś wspaniała :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia i piękna z Ciebie dziewczyna Nati :) Masz śliczne włosy i usta, wielkie piękne niebieskie oczy, takie piękne rzęsy, w końcu zobaczyłam Cię bez ciężkiego makijażu - taka jesteś najpiękniejsza :) Mam nadzieję, że wczorajszy spacerek był udany i nastawił Cię pozytywnie :) Zdjęcie konika i kotka śliczne :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Wiktorią, Dziękuję moje oczy są zielone :) tylko jedno niebiesko zielone i lekko brązowe :) Spacer był cudowny! :) Ciepły i przyjemny!
      Pozdrawiam uprzejmie i dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  6. Zakochałam się w bucikach :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te buty ze stylizacji są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!