czwartek, 7 maja 2015

1. Chronicle of life by Nataliette

Witajcie! :) 
Jak mija Wam tydzień? :) Postanowiłam, że posty które są o tematyce spędzania czasu, zajęć, życia, (takie prywatne) oznaczać "Chronicale of life). Będzie to moja forma pamiętnika :) Bardzo lubię przeglądać tę notki a to ułatwi mi wyszukiwanie :) A jeśli kogoś nie będzie to interesować, bo woli bardziej te notki o modzie, kosmetykach będzie wiedział, że lepiej od razu lepiej wyjść :P 
Wstępnie to by było na tyle :)

Tydzień spędziłam bardzo przyjemnie, byłam na przejażdżce z mamą. Wtedy było jeszcze chłodno, więc mam czapeczkę i sweterek :P Ja zawsze marznę, ZAWSZE mam zimne rączki, stąd wyglądam jak wyglądam. Nie mogę doczekać się różowej Parki :) Mam nadzieję, że dostanę ją w następnych dniach :) Będę też zamawiać miętową sukieneczkę :) Dodam zdjęcie na dole. :) 
Borys ma cały tydzień wolny, spędzamy razem czas :) Sprzątamy, gotujemy :) gramy (ostatnio namiętnie w GTA V online na PC - świetne zajęcie na wieczór :P ) 
Mam nadzieje, że spodobają się Wam zdjęcia! :)
Buziaki! 


 Wyjazd z mamą:
Sweterek -  Mosquito 
Apaszka w serduszka - Zohra 
Koszulka - primark
Czapka - allegro

Hipsterska Nacia ! :D 



Ostatni Outfit :) Był wcześniej na blogu :)




..
 Przejażdżka z Mamą :)

 Leniwa środa :D 
Borys i Kitty leżakowanie :) 
A ja kawa na trasie i opalanie :)





 mniam :D 




 Granie! 


 Lenistwo Kitty :)



Ostatnia róża od Borysa :) - Dziękuję! :)



Poranna kawa :) 
Dzisiejszy poranek z Kitty i MAMĄ :) 
Oczywiście kotek wskoczył na hokera przy wysepce :P 

Buziaki! :)


Eh nie mogę się doczekać aż zetnę włosy:P 
Mam nadzieje już niedługo! :) 




Przypominam o rozdaniu :) Zakładka konkurs :)
Zapraszam na mojego ASKA i FB :)
Buziol : ) Dużo Uśmiechu! :) 
XOXO :* 
Ah i ten moj MUST HAVE :

6 komentarzy:

  1. Kochana świetne focie, wyglądasz ślicznie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :* To bardzo miłe ! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja lubię czytać blog gdzie dana osoba odpowiada o swoim życiu, co porabia, jakie ma pasje,jak spędza dzień. Może dlatego to lubię bo jestem ciekawska :) Zawsze to jakaś odskocznia od dnia codziennego i co najważniejsze od siebie, by w końcu przestać myśleć tylko o sobie i swoich problemach a zaciekawić się drugą osobą. Jeśli chodzi o mnie to masz zielone światło do tworzenia postów dotyczących spędzania czasu i swojego życia czyli Chronicale of live jak to ładnie nazwałaś. A więc działaj kobietko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Dorotko :) Gdy zaczynałam prowadzić Bloga miał on być takim moim "pamiętnikiem" nie sądziłam, że ktoś może chcieć go czytać i odwiedzać. To bardzo miłe, co napisałaś dajesz mi dużo motywacji :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Nie za mocno podkreślasz brwi? :) Dodałaś raz na insta zdj. gdzie miałaś je podkreślone delikatnie chyba brązową kredką - w wyglądałaś ślicznie i naturalnie! :) Może na co dzień warto wybrać taką wersję? :) Nie mówię tego złośliwie jakoś czy coś, po prostu taka mała sugestia, jeśli mogłabym coś poradzić.. Jeśli uważasz, że tak jest dobrze to ok, rozumiem. Ważne, żebyś Ty czuła się dobrze i podobała sobie :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka <3 A Ty bardzo ładnie wyglądasz w kitce :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!