czwartek, 14 maja 2015

#2 Chronically Living, Mint Spring By Nataliette

Witajcie :) 

Tydzień zleciał błyskawicznie. Nadal brakuje mi słońca, dni są chłodne i nieprzyjemne ;/ Nie mogę doczekać się nakładania sukienek, spódniczek... słońca, ciepła. Ciągle zabieram ze sobą, sweterki, kurteczki ; / eh :D - robi się to męczące.
Dzisiaj przygotowałam miętowy zestaw. Bardzo Kocham ten kolor :P <3 
Na zimne dni jest idealny. Do tego trampki i szare rurki :) 
Zapraszam do Zdjęć :D
Buziaki! :)



 Bezrękawanik - OLD NAVY
Bluza - KLIK
Spodnie - ALLEGRO
Trampki - ALLEGRO
PLECAK  - Victoria SECRET 


uwielbiam ten plecak jest mega pakowany! :)










 Mam nadzieje, że przypadła Wam do gustu :) Następna stylizacja będzie bardzo w moim stylu :) Różowa :D Pastelowa :D Delikatna :) Baby pink :)


 _______________________________

8 Maj :) - Urodzinowo :)

Z okazji urodzin ukochanej osoby razem z Borysem zrobiliśmy niespodziankę w postaci tortu. Zamówiliśmy w kształcie serduszka :) 
Miał być czerwony, ale dostaliśmy różowy :D z bitą śmietaną :D
Był pyszny! :) Delikatny, niezbyt słodki - idealny :)
Kolejną niespodzianką była kąpiel w płatkach róż z szampanem :D 
Uśmiech na twarzy to najpiękniejsze podziękowanie :)
Reszta czasu spędzona w gronie rodziny :) 
Mile spędzony weekend :)




Lubicie Torty? :)

_____________________________

9 Maj - WYCIECZKA :) - Wigry :)
Staramy się wykorzystywać wszystkie cieplutkie dni na wycieczki, spacerki.
Jedno z moich ulubionych miejsc. Borys był tam pierwszy raz.
Podróż była dość długa :D
Zrobiłam masę zdjęć :)





szczęśliwe moje serduszko w drodze :D 








 Klasztor




Borys z moim plecaczkiem :P wygląda rozkosznie! :) Kocham to zdjęcie! :)


Kościół 




 spacerek przy klasztorze:) 





dzióbek :D 


 Z Borysem :)



Magiczne miejsce :) Jest tam wręcz bajecznie :)


powrót :) Zdjęcie jak siedzę w samochodzie ;p już bez bucików 


 długość moich włosów, nie mogę doczekać aż w końcu je skrócę i zmienię :)
Mam nadzieje, że już niedługo :D


I tyle :) Buziaki! :) Uwielbiam czytać Wasze maile, komentarze:)!! Dziękuje za wszystkie!: )



6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i tak ładnie Wam razem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne fotki a jeszcze fajniejsze ubrania. Przyznam Ci rację że ja też nie mogę doczekać się ciepłych dni. Jak ubrałam swetry w jesieni tak noszę je do dziś bo najzwyczajniej w świecie jest zimno mi gdy wychodzę na dwór. Dziś np chodziłam po ogrodzie w swetrze i bluzie z kapturem a mamy już 15 maj!! Coś okropna wiosna.
    Spróbujcie kiedyś stworzyć tort orzechowo chałwowy .Mówię Ci bomba,mega pyszny i zawsze się udaje ( pod warunkiem że masz dobrze wysuszone orzechy włoskie ) Jeśli chcesz to mogę przesłać wam przepis w wolnej chwili
    Masz dobrą fryzjerkę ? Bo ja w środę znowu zostałam oszpecona i muszę czekać aż mi włosy odrosną...A miałam takie długie :(

    A tak z innej beczki to bardzo do siebie pasujecie i te iskierki w Waszych oczach - Ah miłość to Ty :) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Super! Chętnie wezmę od Ciebie przepis :) Co do fryzjerki to mam jedną:P ufam jej :P Nie wiem tylko co zrobić z włosami, :P Nigdy nie farbowałam, nie miałam ombre :P I tak myślę, że może jakaś zmiana przydałaby się :P
      buziaki! :)

      Usuń
  3. Myślę że taka fryzura może Tobie pasować http://www.wykop.pl/tag/ombre/
    ( dziewczyna w szarym swetrze dla ułatwienia na zdjęciu )
    Jeśli chodzi o długość to skróciłabym włosy o jakieś 5-6 cm aby usunąć zniszczone końcówki i je wycieniować. - Tak piszę jeśli mogę coś doradzić :)))
    Przepis prześlę w wolnej chwili .
    Buziaczki piękna :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!