niedziela, 7 czerwca 2015

#3 Chronically Living red black sweet week :)

Witajcie :) 
Mam nadzieję, ze tydzień mija Wam przyjemnie :) Nazbierało dość dużo zdjęcie, postaram się wstawiać posty codziennie, aby trochę nadrobić. :) Spędzam bardzo przyjemnie czas :) Fryzjer, zakupy, wycieczka, opalanie, wspólne gotowanie :)  odwiedziny rodziny:p 
Nazbierało się wiele nowości w mojej szafie. Sukienki, koszulki, torebka, A no i prezenty z Dnia dziecka! - wszystko pokaże w następnych postach :)
Na zdj poniżej widać jedną z nowości - koszulkę w kratkę :) Idealna na lato :)

fryzurka po skróceniu :P




 a tutaj jeszcze przed ;P




wyjazd z Boryskiem - uwielbiam to! 

róża :)

 Spędzanie wspólnie czasu na tarasie :) opalanie się :) 

piękna biała róża - idealna :)
 moja mała kuchareczka Kitty:)


 moja mała twórczość:D
i większy pomocnik :)
zdj z zawodów :) Borysek zajął 2 miejsce:) 
GRATULUJE ŻABCIU :*


 Czarny Tulipan z ogrodu :) 
 łóżeczko przed zmianą kolorystyki ( wolałam tę szarą wersję )
 a tutaj po :) w barwach fioletu ;d miała być ciemniejsza a dostałam jasną pościel :P 
 i na koniec na słodko :) 




10 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi smaka tymi pysznościami :) Można wiedzieć co Kitty przyrządziła?
    Ślicznie wygląda przy tych ciasteczka
    Pościel bardzo mi się podoba,pokój aż nabrał jasności dzięki niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Dorotko :) miło mi, że jeszcze do mnie zaglądasz:) Kitty nie robiła ciasteczek :) To szyszki z mąki, jajek :) Cos na styl kopytek :P szybki i smaczne :)

      Usuń
  2. A ja myślałam że to ciasteczka z kruchego ciasta :)
    Zaglądam do Ciebie bo lubię czytać Twojego Bloga :p
    Matko, przypomniałam sobie że zapomniałam przesłać Ci przepis na tort chałwowo - orzechowy :(
    Muszę w najbliższym czasie to nadrobić
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno cie nie było kochana :( Na DC też :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* na DC wchodzę codziennie tylko nie mam czasu wstawić chmurek :( ale wszystko nadrobię! :) ;* Buzi buzi! ps. odwiedzam Twojego bloga każdego dnia! :)

      Usuń
  4. śliczna neonowa torebka *-* można wiedzieć gdzie ją kupiłaś ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiona w USA :) kosztowała na polskie pieniązki 1200zl :) to skóra naturalna, Cambridge STachel Company Neon, teraz kosztuje ok. 200 funtów

      Usuń
  5. świetny misz masz ze zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!