środa, 10 czerwca 2015

Dress Grey by Nataliette

Long Prom Dresses


Witajcie :)
 Jak mija Wam czerwiec? :) To mój ukochany miesiąc :) Uwielbiam słońce, opalanie, to, że mam wtedy możliwość wyjść z domku :) Dzisiaj pochwale się prezentami z Dnia dziecka :)
Od miłości mojego życia otrzymałam piękną szarą sukienkę z falbanką :) Jest cudowna :)
Wcześniej kupiłam taką czarna, marzyła mi się szara no i otrzymałam ją:) 
Pięknie dziękuję Kochanie! :)
Dodatkowo dostałam uroczę różowe osłonki przeciw słoneczne do auta z HELLO KITTY ( był to dla mnie wielki szok ;p bo się nie spodziewałam, że mogę coś takiego dostać  :D )
podkładkę pod kubek z napisem "krąży pogłoska, że jestem boska"
piękny różowo pastelowy pad  do grania w GTA V :P - CUDNY!
Od mamusi dostałam piękne perfumy :) Słodki, piękny zapach :) Wersja idealna do torebki :) są po prostu BOSKIE! 
Ulubione słodycze:) 
Za wszystkie prezenty SERDECZNIE Dziękuje! 
Rodzicom, Boryskowi, babci, Rodzince Ukochanego :) 
100 dziękuję :)

Miłego oglądania :)


Sukieneczka od Boryska 






 sukienka będzie pasowała na osoby noszące XS 
cena 150 pln za sztukę, kupiłam dwie, czarną i szarą :) 
Wydaje mi się, że ta szara jest typowa letnia, z lekkiego materiału, 
czarna natomiast z grubszego ;p

 Koszula, bardzo delikatny, przewiewny materiał
Koszula - allegro

prezenty od Boryska i mamy :) :*
Pad <3 

 prezenty które kupiłyśmy z mama dla Boryska :)
Ode mnie dostał 
The Crew na PC - empik 119pln
Koszulka - allegro 
Od mamy
Euro truck Skandynawia na PC  - empik 59.99 pln
słodycze :)




porządki na nowe ubranka :D gotowe: D

 Dzień dziecka :) - weekendowy czas :)



 1 czerwca ;)  - wycieczka, zakupy :) Fryzjer :)


 małe zakupy z mintishop z nowa pomadka w kolorze bordo :P
zbyt poważnie się w niej czuję, ale Borys jest zachwycony :P
Tak prezentuje sie na ustach, jest bardzo trwała !!


 nowe uzależnienie - galaretkowe ciasto <3 z truskawkami 
 a w następnym poście zakupy z S!nSay :) Buziaki!



2 komentarze:

  1. Piękna torebka. Boską masz szafę, moja już się robi zbyt mała, nie mam gdzie pomieścić ubrań i ciuchów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że dzień dziecka wam się udał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!