poniedziałek, 22 czerwca 2015

Grey Rain Sweterek z koszulą and #WAKEMEUP RIMMEL ! :) - By Nataliette



Dzień dobry ! :)
Dzisiaj zupełnie inaczej :) Nie będzie kroniki ani zakupów :P za to będzie bardziej ciuszkowo.
Pragnę się pochwalić cudownym prezentem od Ukochanego - sweterkiem z koszulą.
Gdy zobaczyłam go w sklepie od razu wiedziałam, że musi być MÓJ :P
Jest taki jak lubię - opada na jedno ramię, cieplutki, przyjemny w dotyku, lekki. 
Można go też nosić do szortów lub bez :P Wygląda trochę jak mini sukienka. 
Jest to najlepszy sweterek jaki kiedykolwiek miałam :D
:) 
Dajcie mi znać w komentarzach, jak podobają wam się zdjęcia! :)

Użyte kosmetyki! :) RIMMEL 
#WakeMeUP!
Tusz - Obudź swoje spojrzenie z maskarą Wonder`full Wake Me Up!
piękny zapach ogórka
rzęsy wyglądają na zdrowe i odżywione
naturalny efekt
wygodne opakowanie do zamykania, nie zacina się, (często w tuszach opakowania są słabej jakości np. w Loreal Wings)
Podkład - Pobudzający i rozświetlający podkład WAKE ME UP! 
idealnie się rozprowadza, 
ma cudowny zapach, 
gęstą konsystencje, 
bardzo wydajny! :) 
Miłego oglądania zdj! :)
Dziękuję RIMMEL! :)






















Sweter z koszulą - Cocomoda.pl

Okulary - ALLEGRO

Torebka skórzana z USA / podobna - KLIK

Biżuteria pierścionek, naszyjnik - APART 
FB : 
https://www.facebook.com/ByNataliette

10 komentarzy:

  1. Kiedy ścinasz włosy? Jestem bardzo ciekawa zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie ostatnio podcięłam 20cm :D juz nie będę :P miałam długości za pupę a teraz mam do piersi :) z natury mam kręcone to nie było widać, że są aż tak długie :)

      Usuń
    2. Aaa myślałam, że planujesz jakoś bardziej :) W sumie długie włosy są jak dla mnie ładniejsze :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tym sweterku, widziałam kiedyś na zakupach podobny w którejś sieciówce :) Dopiero teraz zauważyłam jak dużo obcięłaś włosy, podziwiam Cię za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) sweterek widziałam u Natalii Siwiec :P i strasznie mi się spodobał :)

      Usuń
  3. Seksownie w nim wyglądasz i chyba o to chodziło Borysowi :)
    Bransoletka jest śliczna a tak z innej beczki - bardzo pasuje Ci delikatny makijaż, właśnie taki jaki masz na zdjęciach :)
    Piękna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny sweterek! Jestem nim oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nice collection of outfit stuff and well posed and beautifully clicked

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!