piątek, 12 czerwca 2015

Inspiratorka RIMMEL - By Nataliette

Witajcie :)
Jakiś czas temu brałam udział w konkursie "zostań inspiratorką RIMMEL". Do 1000 dziewczyn które wzięły udział trafiły kosmetyki :

Tusz - Obudź swoje spojrzenie z maskarą Wonder`full Wake Me Up!
Podkład - Pobudzający i rozświetlający podkład WAKE ME UP!
Właśnie dzisiaj otrzymałam paczkę! :) 
Jest bardzo zadowolona :)
Tusz ma piękny zapach, podkład idealnie rozprowadza się na skórze.
Pierwsze wrażenie - bardzo pozytywne :)
Po przetestowaniu napiszę recenzje :)
Czy któraś z Was także dostała upominek od RIMMEL ?:)
Buziaki













4 komentarze:

  1. gratuluję zostania inspiratorką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam, od jutra zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam i na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!