środa, 17 czerwca 2015

Style Denim Flowers By Nataliette

Witajcie Kochane :),
****************
Dzisiaj pokaże Wam bardzo dziewczęco stylizacje :) 
Wiązana jeansowa koszula, połączona z letnią kwiecistą sukienką, dodatki w kolorze nude. 
Sukienkę kupiłam już dość dawno ( na pewno pamiętacie ja z innych stylizacji) jest ozdobiona piękną kokardą, braletem, rozkloszowana - perełka w mojej szafie.
Na końcu trochę zdj z ubiegłego tygodnia :) Miedzy innymi o grze, która mnie wciągnęła, małych zakupach kosmetycznych, przyjeździe rodzinki :) 
Zapraszam również na: 
FB: KLIK
Instagram: KLIK
ASK gdzie codziennie odpowiadam na Wasze Pytania, rozmawiamy na różne tematy :) - KLIK











 Sukienka - KLIK 
Buty - Allegro
Koszula - Sinsay

************************
Zdjęcia z odwiedzin rodzinki :)
miałam na sobie jeasny i luźną koszulkę :)

 opalanie się ( jak zawszę gdy tylko jest słońce) 


 Bransoletki mojej produkcji ;p

 Pytacie mnie czego używam do wykonania makijażu 
To wszystkie kosmetyki :
 Nowość w mojej kosmetyczce to szminka matowa w kolorze bordo :) 
z minti SHOP
makeup revolution - 

VELVET REBEL



Jest to kolor bardzo kobiecy:P Na wyjątkową okazję :) Ja czuję się w nim zbyt "poważnie" :p 
świetnie trzyma się na ustach, 


Nasz ostatni weekendowy spacerek, było dość chłodno, brakuje mi słonka :(


 z moim słoneczkiem :) 


Kwiatek z tego tygodnia :D Uwielbiam dostawać róże:) 
Zawszę jest to miła niespodzianka :) 
 No i na koniec moj nowy nałóg gra cow evolution - Pokazał mi ją Borysek :) I się w niej zakochałam :D Wciąga! :) Gram na tablecie, gram na iphonie :D non stop gram :D łączę te krówki i tworze nowe potworki :P i tak cały czas


 Dostępna jest jeszcze
Giraffe evolution
Goat Evolution
Platypus Evolution
Urocze prawda ? :)
A W Następnej Notce :) Piękna sukienka od Borysa :)





4 komentarze:

  1. Kurczę.. Przeglądanie Twoich zdjęć tak bardzo poprawiło mi humor. Nie wiem, co w nich jest, ale jakoś tak energetycznie na mnie podziałały :)

    Stylizacja wyjątkowo udana, fajna. Kiecka urocza.
    Sukienka sukienką, ale buty.. Buty są nieziemsko obłędnie wystrzałowe :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta spódniczka ! Buty też super, jednak sama nie umiałabym w takich chodzić :D
    _________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancka spódniczka :) w ogole wyglądasz bosko :) a w krówki bram i ja naprawdę są wciagające.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!