piątek, 3 lipca 2015

#4 Chronically Living Blue Jeans By Nataliette

Witajcie :) 
Czas leci bardzo szybko, zbyt szybko. Minął mój ukochany miesiąc:( - czerwiec, zaczął się upalny lipiec, słoneczko grzeje aż miło.
Ostatnio nie czuję się zbyt dobrze, stąd brak mnie na DC czy blogu. Postaram się wszystko nadrobić.
Czas spędzam bardzo rodzinnie. W spokoju i ciszy.
Pokaże Wam zaległe zdjęcia ze spacerków :) Wyjazdu z Mamą, wycieczki z siostrą i babcią. 
Mam nadzieje, że fotki przypadną Wam do gustu :) może po następnej notce zrobię Houl czerwcowy, co Wy na to?
:) Buziaki i dużo zdrowia wszystkim.


Letni spacerek z Borysem :) zrobił mi zdj :P słabo mnie widać, ale bardzo się starał :P bardzo nie lubię jak ktoś robi mi zdj, tym bardziej jak widać wózek, no, ale przecież tak  bardzo się starał:D
ubranka sklepy - KLIK








 :*




 bardzo bardzo przyjemnie spędzony czas:) w pięknym słoneczku :) na samo wspomnienie mam uśmiech na buzi :)






 20 czerwca :) Nasza rocznica: ) Na zdj bransoletka którą podarowałam Borysowi.
To najpiękniejszy dzień mojego życia :) od tamtej pory każdy dzień jest jak spełnienie marzeń



 zawody :) 2015 Giżycko :)
 pieczenie racuszków :)
 :D taka kuchareczka :)
fartuszek - empik.com
spacer z Mamą :)




 wyglądam okropnie bo bez make up tylko z pomadką :P wybaczcie :P
spacer z siostrą :)

 :* 

 i pomyśleć, że tydzień temu spacer był w ciepłych kurtkach ;D a dzisiaj piękne słońce :D 








dziękuję wszystkim za wspaniale spędzony czas w czerwcu :*
Dziękuję za maile, wiadomości :)
Thx You Russian :)


https://www.facebook.com/ByNataliette

8 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam czerwiec - piękna pogoda, wiele sentymentalnych dat i wszechobecny dobry nastrój. :) Również żałuję że się skończył, zwłaszcza, że lipiec zaczął się wyjątkowo ciężko.. Źle znoszę tropikalne temperatury :/

    Śliczne zdjęcia, fajne makijaże i stylizacje. :) Bardzo lubię przeglądać Twoje mixy, bo są takie kolorowe i energetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci serdecznie za przemiły komentarz :) Też nie przepadam za takim upałem ;/ lubię słońce ale w temp do 25 stopni :)

      Usuń
  2. Witaj piękna !
    Rany jak ja dawno nie zaglądałam na twojego bloga ale teraz mam tyle spraw na głowie, wesele , dom , praca ..a na komputer po prostu brakuje czasu :(
    Taka chodzę wykończona a jak te upały były to była masakra. Ale dziś bardzo się ochłodziło, dla mnie za bardzo :(
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience w kwiatki,tak delikatnie a zarazem seksownie a torebka to brak słów.
    Buziaczki od zaspanej Dorotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! :) A Giżycko tak blisko mnie... Swoją drogą, bardzo urokliwe miasto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd jesteś ? :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie chcę pisać publicznie, więc jak coś to odsyłam na maila: diane-fashion@wp.pl. :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!