niedziela, 12 lipca 2015

Sun UP! :) Yellow :) by Nataliette

Witajcie! :)
Dzisiaj pochwalę się cudownym prezentem od Borysa:) Piękną sukienką w kolorze żółty, kolor jest bardzo intensywny :) Idealna na lato, słońce :) Bardzo wakacyjna :) Dobrałam do niej koszulę jeansową, neonową torebkę, romantyczne sandałki :)
Jak Wam się podoba?
Codziennie robię masę zdj stylizacji, które już niedługo pojawią się na blogu :) Będzie sportowo, boho, romantycznie :) Każda z Was znajdzie coś dla siebie:)
Kronikę postanowiłam przenieść na instagram :) będzie on moją formą pamiętnika :)
Haul przygotowuje małymi krokami :) Czekam na ostatnią paczkę :) Będzie w formię, zdj chociaż myślę o filmie, ale nie wiem czy dam radę go nagrać w swoim stanie :(to dość duży wysiłek.
Buziaki! :)
Miłego Dnia :)


 Torebka - CambridgeStachel NEON PINK 1200zl 
Buty - ALLEGRO -  podobne (KLIK)
Sukienka - fashionland - Tańsza (KLIK)
okulary -  ALLEGRO Tańsze (KLIK)
Koszula - SINSAY tańsza (KLIK)













 Na tej stronie  <KLIK> możecie zamówić apaszkę z wybranym zapachem za jedyne 1 grosz:) ja zamówiłam jedną :) dostałam dwie :) pachniały bosko. 
Jest wiele perfumy do wyboru, każda znajdzie coś dla siebie.



3 komentarze:

  1. ◕‿◕ Ładnie wyszłaś na fotkach. Pierwsze co rzuciło się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te buciki w kwiaty :) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!