piątek, 31 lipca 2015

West Girl Lovers On The Sun By Nataliette




Dzień dobry! :) 
Jak mijają Wam wakacje? :) Mam nadzieje, że równie przyjemnie jak moje :) Słoneczna pogoda umila mi czas spędzony z rodziną :) Na spokojnie robię notkę z Haulem, jest tego dość dużo :D. Mam już ponad 400zdj! 
Dzisiaj chcę Wam pokazać stylizację w stylu Boho :) Jest bardzo prosta, mało ilością dodatków.
Bardzo spodobał mi się zegarek - jest cudny :) Przyjemnie się go nosi :) Wybrałam odcień brązu by pasował mi do torebki, strasznie mnie kusił różowy;p no, ale może innym razem pozwolę sobie na to :)
Jako nowość postanowiłam wstawiać muzykę i gry komputerowe które uwielbiam, rzeczy nie związane z modą czy zakupami :)
Jak wiecie większość czasu spędzam w domku i tylko tutaj jest mój świat. By się nie nudzić umilam sobie czas muzyką, graniem, szperaniem po sieci, robótkami ręcznymi ( bez skojarzeń proszę ;p) itp :]  
Miłego oglądania :)
Buzi














 Torebka - Sinsay ok.80 pln
Koszulka - kupiona w USA
Spódniczka - GABRIELA GARCINI - 184zl
Naszyjnik - Klik

Zegarek - ALLEGRO ok.40zl
Misio na Iphona - allegro ok.90zl

 Idealnie do tego klimatu pasuję gra Red Dead Redemption :) 
"Kontynuacja osadzonej w realiach Dzikiego Zachodu przebojowej gry akcji studia Rockstar Games, która ukazała się w 2004 roku na konsolach szóstej generacji. Druga część serii opowiada zupełnie nową historię, której akcja rozgrywa się u progu XX wieku. W grze wcielamy się w postać drobnego rzezimieszka Johna Marstona, który próbując odnaleźć swoje miejsce na prerii, wplątuje się w skomplikowaną intrygę z udziałem kowbojów, Indian oraz poważnych przemysłowców."
Piękny krajobraz, realistyczny grafiką :) Wsiadasz na konia i podziwiasz wirtualny świat :) 
Mnóstwo czasu spędziłam szukając różnych odmian zwierzaków :P niedźwiedzi, mułów, królików :P Strasznie to wciąga:) 





 gama zwierzątek jest naprawdę duża :)
Z całego serduszka polecam fanom xboxa :) 
liczę na to, że może kiedyś będzie na Pc :P póki co cisza:(


Piosenka na dzisiaj 

David Guetta - Lovers On The Sun



Mam nadzieję, że notka Wam się podobała : ) Raz jeszcze buziaki piękne ! 


7 komentarzy:

  1. Zegarek strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka i naszyjnik sa przecudowne. :) Świetna stylizacja. :) http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik, klik oddany - 9,20$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, bluzka mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta koszulka, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja w stylu "boho", przydałyby się jeszcze buty z frędzlami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!