sobota, 22 sierpnia 2015

Disney Princess By Nataliette


Witajcie! :) 
Od zawsze lubiłam bajkowy świat, dziecięcy, niewinny, pełen kolorów. Sama taka jestem, trochę dziecinna, naiwna, mocno przekonana, że tylko dobro i miłość zawsze zwycięża. W życiu kieruję się głosem serca. :)
Pragnę pokazać stylizację kolorową :) Nie tuzinkową:P Zdecydowanie dla odważnych dziewczyn, które nie boją się wyrazić siebie. :) W Końcu każda z nas lubi czuć się jak księżniczka :) 
Do rozkloszowanej tiulowej spódniczki z kokardą dobrałam bluzę z motywem Mini Disneya.
Koniecznie wysokie szpilki, ( uwielbiam buty na obcasie) wybrałam te z Primark, są bardzo uniwersalne, pasują do większości stylizacji. :) Pazurki pomalowałam pastelowo lawendowym lakierem firmy Mark Spencer :)
Miłego oglądania :)


 Bluza Mini Disney - KLIK
(teraz jest na nią promocja można ją kupić za grosze) 
Spódniczka - Z Australii kosztowała 500pln 
tańsza - KLIK
Buty - PRIMARK / tańsze - KLIK


Piosenka! Długo zastanawiałam się która piosenka świetnie nawiąże do klimatu Bajkowego motywu
Wybrałam :

Coldplay - Princess Of China
ft. Rihanna



































słodki prezent od Borysa z okazji Dnia Dziecko w PARAGWAJU XD
dziękuję;*
Przygotowanie do zdj :D  i Wszystkie prezenty.Ubranka, maskotki, książki za które serdecznie DZIĘKUJE! 
:* 


Cudowne kwiaty od Ukochanego! :) :* Dziękuję Kochanie, za to, że sprawiasz by na mojej buzi zawszę gościł uśmiech :) 

Buziaki Xoxo :)

7 komentarzy:

  1. Też lubię takie bajeczne wzory! I chcę tę kolorowankę, wygląda mega!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja SHADES OF GREY - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw bardzo ciekawy i mega kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dla odważnych :P Ja bym się tak nie ubrała, ale ogólnie nawet mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejejej, zestaw świetny! <3 Bluza taka kolorowa, totalnie w moim stylu, a w butach jestem zakochana <3 A swoją drogą mam podobnego kota, tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!