wtorek, 25 sierpnia 2015

Lazy Mrau Day By Nataliette

Witajcie ! :) 
Jak mija Wam tydzień? Mój mega ciężko :D Tyle do zrobienia a tak mało czasu. Dzisiaj będzie inaczej, bardziej leniwie, bez pośpiechu. Pokaże Wam co lubię nosić w domku.
Stylizacja domowa  ;D na chłodniejsze, deszczowe dni.
Bluza w cętki, cieple kapciuszki (zawszę marznę w nogi:( jakoś tak mam), spodnie dresowe.
Nowy sposób na nudę, stres - Kolorowanki dla dorosłych. Kupiłam je w empik.com bardzo mnie zaciekawiły, nie sądziłam, że tak się w to wciągną :D staram się malować jak tylko mam czas :D i mimo iż mam je od tygodnia, nie skończyłam jeszcze ani jednego obrazka ! ;D Detale, ilość elementów powala na kolana. Jest to bardzo pracochłonne i o dziwo wcale nie drażni, tylko uspokaja :D Zapomina się o pracy, projektach, reklamach po prostu o całym świecie ! :)
Z zakupów to kopiłam  paletkę HK Mark Spencer, cudne cienie do oczu, dwa śliczne róże :) szminki, wszystko ślicznie zapakowane :)
Więcej zdj na dole:) 
Miłego oglądania! :)


Bluza ( na wyprzedaży, za grosze ) - KLIK

Kapcie - PRIMARK 

Spodnie - ALLEGRO


Boyfriend

Piosenka Dnia to zdecydowanie Maroon 5 !: ) 


















 Pazurki - Mark Spencer 






 Paletka Hello Kitty - Mark Spencer






maskotka pozytywka :D z muzyką Ganga Style :D - prezent 




Łapacz snów 25 pln - Empik.com
Cienkopisy Stabilo 35 pln - Empik.com
Naklejki z kotami 11 pln - Empik.com








WYSPY ( prezent od siostry- dziękuję Truskawko :* ) Merlin.pl


słodka narzutka/płaszczyk kupiona na wyprzedaży w kolorze nude :D
Jest cudna :) Idealna do auta

kupiona na - KLIK 


 Poduszka - prezent od Borysa


Balonik :D Cudny prezent od Borysa:) Kochanie spełniłeś tym moje marzenia ;D jejku sprawiłeś mi niesamowitą radość! Dziękuję! :) Kocham Cię! :)

2 komentarze:

  1. Te kapciuszki są mega ! ;D
    Podoba mi się twój blog, dodaję do obs ;)
    pawbeats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!