poniedziałek, 7 września 2015

Uwielbiam: Zbieraj diamenty, dodawaj zdj i wymieniaj punkty na kosmetyki! :) by Nataliette

Witajcie Piękne! :) 
Postanowiłam, że w każde Poniedziałki będę dodawała posty z rzeczami które uwielbiam (książki, portale, sklepy, przedmioty, kosmetyki itp :P ):) Będzie to miłe urozmaicenie bloga:) I jeszcze bardziej pozwoli mi zapamiętać wszystko to co kocham.
To zaczynamy! :)


Dzisiaj opisze Wam portal, który pokochałam! :) Mowa o DressCloud. 
Jeśli lubicie robić zdjęcia, dzielić się z innymi swoimi nowościami kosmetycznymi i przy tym wymieniać je na kosmetyki ( i nie tylko) to ten portal jest właśnie dla WAS :) Gwarantuje świetna zabawę z cudownymi dziewczynami :) I przecudowna administracja:) Atmosfera  panująca na stronie jest naprawdę wspaniałą :) 


"Jedyny w swoim rodzaju portal, który zrzesza kobiece grono kochające modę, kosmetyki, dbanie o siebie, poznawanie nowych produktów i testowanie."

O co w tym chodzi! 
***
Wstawiacie Swoje zdjęcia, za które otrzymujecie punkty ( kryształki) od innych dziewczyn:  
takie słodziutkie :D

***
Dziennie można wstawić 5 zdjęć, kolejne zdjęcie kosztuję 25 kryształków.
Na stronie głównej widać zdjęcia najbardziej popularne z ostatniego dnia ( zdobyły one najwięcej kryształków/diamentów)


Diamenty dostajemy także za :

Koło fortuny


Raz dziennie możesz zakręcić Kołem Fortuny i zdobyć aż do 100 kryształków. Jeśli posiadasz abonament Premium masz szansę wygrać 400 kryształków jednym ruchem! 
Zgadnij i Zgarnij


Zgarniaj codziennie dodatkowe kryształki. Odkryj najwyższe karty i otrzymaj aż do 55 kryształków. Użytkowniczki, które posiadają abonament Premium mają szansę zgarnąć aż 135 kryształków!
Zakład z DressCloud
Załóż się z nami o to, ile Twój post otrzyma kryształków! Jeśli wygrasz, dostaniesz podwojoną ich ilość. Korzystaj codziennie i zdobądź rzadką odznakę "Same wygrane".


W krótkim czasie można zdobyć wiele kryształków :) A dziennie nawet 2000! :) Wszystko zależy od waszej aktywności :)


Jak poruszać się po serwisie :


Statystyki z mojego konta dla przykładu

Konto premium
 Nagrody :
Są one w SWOP-SHOP
Na zdjęciu przykładowe nagrody: ) 



Jako ciekawostka - Początki DressCLOUD

 Obecne logo ;)





A na koniec moja nagroda :) Jest to mój pierwszy prezent! :) 
Zbierałam na niego ok. 7 miesięcy:P 
Dodam, że każdy prezent pięknie pachnie! :) i jest śliczne zapakowany :) Po prostu tak od serca <3


:D szczęśliwa Nacia :) - zdj wykonane przez siostrę :*

Tak był cudnie zapakowany!
zawartość





Buziaki! :)


5 komentarzy:

  1. stronka wydaje się być bardzo fajna, zarejestruję się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miło że napisałaś kilka słów o DressCloud! zapraszam na mojego bloga;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam DressCloud <3 Jak tak się patrzę na początkowy design DressCloud, to mam wrażenie, że wchodziłam kilka razy na stronę, ale nie rejestrowałam się, dopiero jak nowy wygląd wszedł, to wtedy założyłam konto :D PS. Ta torebka w banany jest urocza i pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A sądziłam, że "internety" nie skrywają już przede mną żadnych tajemnic :-D. Inicjatywa wydaje się być super :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!