środa, 16 września 2015

White Lace JumpSuit Good Night by Nataliette

Witajcie :) 
W końcu mam więcej czasu na blogowanie :) Ostatnio nie miałam go zbyt wiele, teraz mam nadzieję nadrobić wszelkie zaległości :) jejku jeszcze nie pokazałam tyle stylizacji letnich :< a jest już dość chłodno :( Dzisiaj chcę pokazać stylizacje na "dobranoc" jest to kombinezon, używam go jako piżamkę, ale też nadaje się na wyjście, nie jest "prześwitujący", także niczego nie widać. Ma delikatną halkę która wszystko osłania. Jest naprawdę przepiękny! Wielkim zaskoczeniem było dla mnie to, że jest bardzo wygodny :P 
Pora do łóżka.
:)
 Miłego oglądania :) 
jak zawsze trochę popiszę pod zdjęciami :P

 


 zwykle gdy idę spać włosy mam w warkocz, nie lubię spać w rozpuszczonych :)więc to było tylko do zdj :)

 kombinezon jest zdobiony sznureczkiem w pasie :) więc można dopasować go do siebie
dostępne są rozmiary od xs - xl

Edit ! :) Piosenką  notki jest 

            One Direction - Drag Me Down
 jest taka marzycielska :) :P

"If I didn't have you there would be nothing left
The shell of a man who could never be his best"


 kombinezon jest przezroczysty na biuście więc użyłam stanika nude silikonowego bez zapięcia, jest to naprawdę świetne rozwiązanie do sukienek/bluzek które maja odsłonięte plecy link do sklepu na dole :)













Kombinezon - kupisz tutaj 


Bralet promocja na 52 pln ! - KLIK 

 Kupiłam czarny top/bralet koronkowy 52 pln- KLIK
Stanik nude 27 pln- KLIK 
Haul pojawi się pod koniec września :) jeśli wolicie abym pokazywała na bieżąco to dajcie znać w komentarzach :)

Moja ulubiona kawa:) jest to Latte :) mogę ją pić i pić :D uwielbiam! 

 Puchar mojego Borysa :) Zajął drugie miejsce :) Jestem z niego bardzo dumna :) Gratuluje Kochanie! :) Kocham Cię <3 :) 

 Prezenty od siostry z wycieczki :) Przywiozła nam ślicznego kotka :) i mnóstwo pocztówek :) 
Dziękujemy! :) 



Buziaki! :) Dobranoc :) XOXO :*

8 komentarzy:

  1. Śliczny kombinezon i zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że dalej nie umiesz malować ust :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ej czemu masz takie straszne usta :( bardzo psuje to te zdjęcia, znalazłam cie na Clouddress. Fajny blog, ale jakos dziwnie wydymasz i malujesz swoje usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usta mam normalne, nie wydymam ust, one są takie "duże" są pomalowane normalnie, są dość wypukłe stąd tak to wygląda jak pomaluje ciemniejszym kolorem, cienie tworzą kontur, dlatego wole używać jasnej, bo zmniejsza usta

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!