wtorek, 6 października 2015

Must Have Listopad/Grudzień by Nataliette


Dzisiaj MH czyli perełki na które poluje i o których marze! :)
Są to kosmetyki, akcesoria, ubrania i dodatki :) 
Miłego Oglądania!


Perfumy Katy Perry, zaintrygowały mnie :) 
Marze najbardziej o fioletowym kotku :)
Na pewno wypróbuję wszystkie zapachy:)
cena od 57 pln - 140 pln
Puder Too Faced 
209 pln




 Szczotka Tangle teezer 
wersja kompaktowa :) ok. 50 pln 
kosmetykomania.pl

Jasna pastelowa 24 pln 
Aparat Hello Kitty - 600pln marze o nim od dawna :) mam nadzieje, że niedługo będzie mój :) Jest cudny!

 Etui do aparatu

Lusterko :)

Maskotka :D tak maskotka :D śliczna jest ! kotek i króliczek :D
Zakochałam się : ) będą idealną ozdobą łóżka :)
smyk.com / empik.com

Słuchawki :P Na pewno w pastelowym kolorze, może różu lub bieli :)
Poszukuje od dawna.
50 pln

 Pastelowe czapki mam już 3 są świetne :)
Bardzo ciepłe :) te 4 są moimi must have!


 Buzka kotek/panda :) Idealna na zimowe dni :)
Shein - 100 pln


 Torebka :) jest cudna! :) ebay.com 30$
Torebka worek <3 
Cudna!


 Sukienka :) uwielbiam te sukienki :) Są bardzo wygodne 
100 pln

 kozaki DeeZee 
200 pln must have jesieni! :) 
 Piżamka z spodniami w gwiazdki ;)
109 pln


 rękawiczki :) 

koszulka :)
To tyle :) Mam nadzieję, że podobało się Wam :) 
Buziaki!

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!