wtorek, 27 października 2015

''Wait for me to come home.'' By Nataliette


Witajcie:)
Jak mija Wam piękna jesień? :) Czas leci bardzo szybko, jestem pochłonięta przygotowaniami do Bożego narodzenia,  kupowaniem prezentów :P Robieniem paczek :) W grudniu zostaną do kupienia jedynie słodycze: ) W tym roku zaczęłam dość wcześnie :P Mam więcej czasu by wszystko było perfekcyjnie :) Uwielbiam kupować prezenty, pakować, ozdabiać;P Mój żywioł :) 
Dzisiaj pokaże Wam cudną cieplutką bluzę z kotkiem :) Jest bardzo miłą, pluszowa, idealna na chłodne dni :) Ostatnio to ulubiona zdobyć :D Noszę ją po domku, nadaje się też do mojej różowej parki. 
Buziaki :) Wkrótce post o grach komputerowych :)
No i oczywiście Haul, bo nazbierało się wiele zakupów, prezentów :)
Buziaki! :)




Bluza - KLIK
Skarpetki - HSN
potworek-  empik.com / prezent od Borysa












Ed Sheeran - Photograph
''Wait for me to come home.''


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!