poniedziałek, 9 listopada 2015

Games Girl By Nataliette

Witajcie :) 


Dzisiaj przedstawię Wam ranking gier  do których mam wielki sentyment: D, bardzo często do nich wracam, wiążą się z miłymi wspomnieniami :) 
Od 7 roku życia gram i nie wyobrażam sobie życia bez tego rodzaju rozrywki.
Moją pierwszą grą była Tomb Raider I. Byłam zachwycona "grafiką :D", możliwościami,  otwartym światem. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie :P Od tamtej pory stałam się wielką, mała fanką  pykania, że tak powiem :D 


Dzisiaj lista ukochanych gier uległa zmianie :P Faworytem jest GTA V (kocham wszystkie części) , ;D.Uwielbiam grać razem z narzeczonym, robić napady, przetrwanie, zdobywanie :D (To miła odskocznia od codziennych obowiązków :D )
Rozbudowany świat, realizm, fenomenalni bohaterowie ( Michael to mój <3 bohater), możliwość stworzenia własnej postaci, gra online z innymi, to tylko kilka wariantów rozgrywki. 


Naprawdę warto zagrać! 
 postać Naci na Online Gta V


Cenię pozycje z otwartym światem.  Lubię, gdy po zakończonej misji mam możliwość zwiedzania, odkrywania nowych lokalizacji, robienia tego na co mam ochotę. Zwykle to poluje na zwierzątka (GTA 5,  red dead redemption) :P lub jeżdżę bez celu :P



Red Dead Redemption

Gra, która mnie oczarowała, jej klimat jest bardzo charakterystyczny. Grając można zapomnieć o świecie :) Dziki zachód, możliwość jazdy konnej ( uwielbiam jeździć konno, miałam 3 konie, to był najwspanialszy czas w moim życiu :) jejku aż nabrałam ochoty na jazdę :D ), piękny widok. Poznałam przy przeprowadzce :P Miedzy pakowaniem graliśmy sobie :P Bardzo wciągająca ;p aż nie będę opisywać jak nam szło pakowanie ;p

Więcej o niej pisałam Wam wcześniej :)





MINECRAFT



Budowanie, tworzenie - życie w kwadratowej krainie :) Często wracam do tego tytułu, nie da się tam nudzić. Zabawa dla każdego bez względu na wiek :)



Wyspa : :D no jak widać trochę się nudzę wieczorami :D











Wróćmy do Tomb Raider,
Gdy zaczynałam grać bardzo przypominała postać z mc :P Była kanciata, nieestetyczna, bardzo ponura. Wtedy w grach nie liczyła się grafika, gracz skupiał się na zadaniach, misjach, zagadkach, odkrywaniu fabuły.

A historia pięknej Lary archeolog jest wciągająca,  do dzisiaj mnie przyciąga :)



zmiany Lary


ss z najnowszej części, realizm jest powalający

Gra dla kilku graczy na Xbox 360

Epic Mickey 2



Luźna typowa towarzyska gra, dla każdego bez względu na wiek.  Polegające na kooperacji, gra się na dwóch postaciach. Jest się myszką albo pomocnikiem ( nie wiem jakie to zwierzątko ;p podobne do wiewiórki czarnej, a może to zajączek :P nie wgłębiałam się w ten temat xd).  Głównie chodzi o to, aby przezwyciężać przeszkody, pomagać sobie i okryć przyczynę tajemniczego trzęsienia ziemi!






Gruntz

gra z 1999 roku! Tak staroć.... jejku ile godzin spędziłam w nią grając :P Uwielbiałam! 
Słodkie małe ludziki z gliny, które próbują wrócić na swoją planetę.
Jest to typowa gra logiczna. Jak na tamte czasy była bardzo cukrowa, kolorowa, różnorodne plansze, narastające poziomy trudności były naprawdę wciągające :) 





I ostatnia pozycja :)
The Sims
(zmiany wyglądu)

Od pierwszej części zakochałam się, w tej grze! Sprawdzanie na milion sposób reakcji simów, zachowań, sterowanie ich życiem. Może wydawać się głupie, ale kiedyś naprawdę przyciągało mnie do komputera na wiele godzin.  :P Meblowanie domku, wysyłanie ich do pracy, czekanie na włamywacza :D Wzywanie policji ;p niesamowicie cieszyło :D 
Grało się i nie było nudy;p 
Dzisiaj nowa cześć nie przyciąga mnie już tak bardzo, ale zawszę miło wspominam te starsze serie :)


Gram na :
Laptop MSI

msi gt72-dominator pro i7 16gb

Mam go od roku, kosztował 8 000 pln
i naprawdę był wart tych pieniędzy :)
Jest stworzony do grania!




Cóż to tyle :) Macie jakieś swoje ulubione gry ? :)
Buziaki! :)

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!