czwartek, 12 listopada 2015

Happy Birthday Borys! by Nataliette

Witajcie :)

Dzisiaj bardziej wyjątkowo :) Post z okazji Urodzin Ukochanego. 

Z tej okazji pragnę życzyć Ci spełnienia marzeń, sukcesów na zawodach, dużo pozytywnych myśli i oby Twój czarujący uśmiech nigdy nie schodził z Twojej kochanej  buzi :)
Dziękuję Ci za wszystko, za każdy wspólnie spędzony dzień, uśmiech i każdą drobną radość :) 
Dzięki Tobie każdy mój dzień jest spełnieniem najskrytszych marzeń. 
:)
Kocham Cię.

Przygotowania do urodzin zaczęłam od pompowania baloników, dzięki pomocy taty oczywiście :P Ja wiązałam tylko kokardki. :P Tort był robiony na zamówienie - jak zawsze był pyszny i delikatny! 
Mi by taki nie wyszedł :( Poza tym nie było by niespodzianki, bo zwykle ciasta pieczemy razem :)

Zdjęcia z balonikami zrobione przez siostrę specjalnie dla Boryska :) 
Zwykła koszulka z napisem i spódniczka która dobrze znacie :] do tego luźny szary sweterek i buty deezee















Sweter/Sweatshirts - Click Here!
 Spódniczka/Skirts - Click Here!
Buty/Shoses - DeeZee
Torebka/Bag - Click Here!






Przygotowania :) Na łóżku pierwsza tura baloników :D




 Pyszny tort :) wybrałam prosty motyw, bardzo tradycyjny :)Kupiłam duży ponad 2kg, by wystarczyło dla wszystkich gości :) 


 A tutaj moje słoneczko :D Wcinające torcik :D 



Gburek we własnej osobie ;D 
Niestety jest taki, że pozuje tylko za jedzenie lub kocie batony. A, że był po 5 obiadkach to mu nie proponowałam. 
Jak nie masz jedzenie to dla niego nie istniejesz :P

I ma Ciebie w strefie jednorożca :P
Gburek jak to czytasz, a wiem, że potajemnie wchodzisz na mojego bloga! Wstyd mi za Ciebie xd


Buziaki! :) 


6 komentarzy:

  1. Pięknie wygladałaś. Wszystkiego najlepszego dla Twojego ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat

    Zapraszam do mnie : http://eskucinska.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tort wyglądał cudownie i świetny pomysł z tymi balonikami :)
    Ogromnie podoba mi się Twoja spódnica, świetna jest, a Ty wyglądałaś super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki uroczy kociak! :) a Twoja spódniczka i buty powalają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!