poniedziałek, 23 listopada 2015

Red Lips Ariel by Nataliette

Witajcie :) 
Jak mija Wam czas? :) Dla mnie bardzo przedświątecznie :) Non stop gromadzę prezenty :) Brakuje mi tylko kilka drobiazgów dla Borysa i Taty :) Co dokładnie kupiłam pokaże Wam wigilię :)
A dzisiaj chwalę się cudną bluzą :D 
Bardzo cieplutka, czarna tak jak lubię :D Z bajkowym motywem Arielki. :) 
Do kupienia tutaj : Tu 
Jest teraz na nią wyprzedaż, więc warto skorzystać.
Ja wybrałam rozmiar M/38
I jest idealna, nie za ciasna nie za duża :) luźna :) Jak kupowałam nie była dostępna S, ale (M) rozmiar nie jest zły:) 

BLUZA/Sweatshirts - CLIK  
Buty/Shoes -  NoName
Spodnie - ALLEGRO









 śliczne świąteczne pudełka, prezent od Mamy! :)  będą idealne na cukierki :D 
uwielbiam takie rzeczy :P pudełeczka, drobiazgi ;P takie pierdzioszki! :P 

 kartonowe pudełka do pakowania prezentów :) 3,50 - 4 pln za 1 szt

 czarna matowa podkładka od Boryska i w tym samym czasie dostałam różowa od Mamusi :D
Oboje mają bardzo podobne charaktery :) Kocham WAS! :) Dziękuję za kocie podkładki :D


różyczka od Boryska :) 
Tęcza! i Trochę słońca:) Eh teraz czekam na śnieg! :)))

PS, ROZDANIE TRWA DO WYGRANIA WSZYSTKO CO NA ZDJ! 
http://natalietter.blogspot.com/2015/11/ho-ho-ho-rozdanie-prezenty-mikoajki-u.html

19 komentarzy:

  1. świetny kolor pomadki :) a pudełeczka też bardzo lubię :) W tym roku postawiłam jednak na papier na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo fajne :)
    Klikłam Ci w linki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na pakowanie prezentów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Disney'owe motywy na ubraniach <3 A gdzie kupiłaś te kartonowe pudełka do pakowania prezentów? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta bluzka z Arielką! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Cudna ta bluza :)
    Przeczytaj sobie historię twórcy Hello Kity - bardzo Cię zaskoczy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza i piękne pudełka z bałwankami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza jest świetna! Sama bym tak zestawiła wszystko. Pozdrawiam gorąco:)
    +zostaję u Ciebie i czekam na kolejne mega zestawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluza jest świetna! Sama bym tak zestawiła wszystko. Pozdrawiam gorąco:)
    +zostaję u Ciebie i czekam na kolejne mega zestawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna koszulka ;) I pudełka, uwielbiam takie gadżety ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te drobiazgi, pudełka lubię od zawsze, a najbardziej podoba mi się czarna podkładka z Hello Kitty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza(tylko ten łańcuch wokół szyi nie w moim stylu) i trampki uwielbiam :D
    Ładny makijaż, sama wyglądasz jak Ariel xp tylko kolor włosów zmienić :p
    Lubisz Hello Kitty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!