sobota, 5 grudnia 2015

Bukiet herbatkowy, bukiet kwiatów, prezenty! Imieninkowo by Nataliette

Witajcie! :)
1 grudnia obchodziłam Imieniny :) Spędziłam dzień  bardzo rodzinnie i radośnie :)
Dostałam prezenty, piękne kartki, pieniążki, bony w tym tyg ostro biorę się za realizacje :D i zamawianie prezentów ;p Nie wiem jeszcze co sobie kupię :P Na pewno zacznę od realizacji Bon do empik.com :) Część pieniążków schowam do świnki a za drugą część kupić coś fajnego ;P 

Prezenty:
Od Mamy i Taty dostałam perfuma rower, choinkę :) która mieni się kolorami tęczy! :) Cudnie zdobi parapet :)

Od rodziców i Babci Wandy (Boryska) dostałam piękną kartkę i pieniążki :) Również dostałam pieniążki od Babci Helenki :) także tylko część przeznaczę na prezent a resztę będę trzymać może na toaletkę lub nowego iphona 6s będę zbierać:P No nie wiem jeszcze :P 



 perfumka była pięknie zapakowana w magnetyczne pudełko :) Można w nim później przechowywać drobiazgi :) 
Każde koło to inny zapach! :)




 Bukiet róż od Boryska i podkładka z HK <3



no i oczywiście spędziłam dzień opychając się ;D pysznym ciastem z pobliskiej cukierni ;D Było pyszne! :) 



Dzisiaj odwiedziła mnie siostra i również od niej dostałam prezent :
Bukiet herbaciany :) - cudny! 
Bon do Empik.com
Czekoladki
Kawę 
2 zajączki ;D słodkie! :D 



 W skład bukietu wchodziła różnego rodzaju herbata, sypka i ekspresowa, cukier biały, brązowy, cukierki, zaparzacz do herbaty :D Wspaniały pomysł na prezent :) Jestem miło zaskoczona! :) Nawet nie wiedziałam, że są takie bukiety:)




Co jeszcze się u mnie działo ? :)
 pierwszy śnieg 1 grudnia :D duże piękne płatki :) Niesamowity prezent :D Uwielbiam patrzeć na padający śnieg :) Padał krótko, :( ale i tak się cieszę :D
 słodycze na prezent dla Boryska :D całe 8 kg :P też pójdzie trochę na takie paczki niespodzianki dla bliskich :) 
 nadrabiam pamiętniki Vampirów :P Bardzo lubię oglądać ;P 
Gram namiętnie na FB :P


przygotowuję listy do wysłania świąteczne :) W tym tyg mam nadzieję, że mama je już wyślę :) :P


Gumcio i Maksio :) Towarzysze :) 

no i tyle :)
Dziękuję WSZYSTKIM za prezenty :) I pamięć :) Kocham WAS :) 
Niedługo post o pakowaniu prezentów ;D 

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :* Cudne prezenty. Herbaciany bukiet pobił wszystko <3 To byłby idealny prezent dla mnie- kocham herbate! :D Czekam na post o pakowaniu prezentów, bo nienawidzę tego robić oraz nigdy nie mogę niczego fajnego wymyśleć, ikończy się na zwykłych torebeczkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego :) bukiet super sprawa i ten perfum , świetne są takie bajerki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo wspaniałości. Również mam na imię Natalia, ale imieniny obchodzę 27 lipca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix

    Tak mało jest blogów lifestyle na tumblr, postanowiłam że udowodnić wszystkim że na tej minimalistycznej platformie można prowadzić bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnęłabym ten bukiet herbaciany! świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!