środa, 9 grudnia 2015

Gift Idea BY Nataliette Prezenty za 15, 20, 50 pln!

Witajcie :)
Święta coraz bliżej, więc dzisiaj postanowiłam pokazać Wam moje pomysły na prezent. Skupiłam się na małych kwotach od 15 pln do 50 pln. Chcę tym postem pokazać, że nie trzeba wydać dużo by kupić ciekawy prezent. Warto pamiętać, że najpiękniejsze prezenty pochodzą prosto z serca. I wystarczy tylko trochę pomysłowości, aby skomponować coś  co sprawi radość :) Wybrałam salon empik.com, dostawa do sklepu jest darmowa i mają naprawdę DUŻY wybór przeróżnych drobiazgów. 

Jak Wam się podoba? 
Sklepy: empik.com
słodycze : bdsklep.pl











16 komentarzy:

  1. takie prezenty to ja chętnie przygarnę ,uwielbiam kubki i uwielbiam paletki , słodyczy niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świąteczne kubeczki z pierwszego zdjęcia- cudowne :D Chyba je przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :) Świetne są te kubki, tylko gdzie je zdobyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zrobiony post :) no i ciekawe pomysły mnie bardzo podobają się kubeczki z gwiazdeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy

    Rzadko można spotkać blogerów którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam że wszytkim udowodnie że ta platforma jest warta uwagi i że można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie :http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam złotą tangle teezer na mikołaja :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Żaden z twoich zestawów mnie nie zachęcił, ale ogólnie są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki i dwa pierwsze kubki najlepsze :D Ciekawe propozycje, przydadzą się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne pomysły! :) ja dostałam różową TT na Mikołaja :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!