niedziela, 27 grudnia 2015

Inspiracje Świąteczne By Nataliette

Witajcie :) 
Pokaże Wam moje świąteczne inspiracje :) Zdjęcia :) Ozdobione okienko, zapakowane prezenty :) Bałwanka z książek i takie tam :P
Uwielbiam świąteczny czas, sprawia mi on niesamowitą radość. Szykowanie, strojenie.... Coż nie będę przynudzać :) Miłego Oglądania :)
Xoxo






bałwanek z książek :) Wyglądał przesłodko! :)  


Ulubiony kubek/dzbanuszek :) Kocham takie dodatki :) 


 prezent dla Borysa :) dostał dwa takie duże pudełka :)


 ukochana Kitty:)


 zapakowane prezenty :) Brakuje na zdj tylko mojego i mamy:) nie były pod choinką, aby mama nie zgadła co dostanie ;p Wszystkie prezenty pokaże w następnej notce:)



 bałwanek :D 








drewnienia ozdoby dają niesamowity klimat na choince :) 





 prezent dla mamy:) 


 i drugi prezent dla mamy: D






 śliczne gwiazdki z papieru wykonanie przez Borysa : ) Sprawił mi nimi niesamowitą radość :)


Piękne kwiaty:) Dla Mamy i Dla Mnie :) od Borysa


Kartka od Babci i Dziadka Borysa:)








 Mam nadzieje, że Wasze Święta były równie wspaniałe :) Spędzone w gronie ukochanych. Ja czuję się jak w pięknym śnie :) Każdego dnia spełniają się moje marzenie dzięki moim ukochanym....
Dobranoc padam. 


7 komentarzy:

  1. śliczne świąteczne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!!! <3 i ojejku, ten bałwan z książek to 1 raz na oczy widzę. I choinka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowo z tym bałwankiem z książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki bałwanek :-).
    Czekam na post z prezentami :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!