poniedziałek, 7 grudnia 2015

Mikołajki :) moje drobne prezenty By Nataliette

Witajcie :) 
Dzisiaj bardzo krótko :) Pragnę Wam pokazać moje mikołajkowe drobiazgi. Nie przepadam za mikołajkami, dla mnie czas prezentów jest w święta :) Nie obchodzę ich mimo, to zawszę coś dostaje :P Tak i w tym roku dostałam słodkie pierdzioszki :D (czyli drobiazgi tak zdrobniale zawsze mówię :P) 

 Od mamy dostałam ślicznego bałwanka LED :) Świeci różnymi kolorkami :) Do tego kinder niespodzianki :D Uwielbiam je! :)  druga była z Hello KITTY <3 :D



Prezent od Boryska


Od Boryska odstałam śliczny kubek z napisem "Natalia" :D Bardzo pastelowy, słodki :) Uwielbiam takie dodatki! :)Cudny! Od Mamy Borysa wielkiego czekoladowego Mikołaja :)
Kocham CIĘ :* 


Na święta od Rodziców Boryska dostałam śliczny, duży dzwonek :) Zdobi parapet :) 


Dla Boryska kupiłam płytkę singiel Calvin Harris How Deep is Your love :)
Bardzo długo szukałam :) Udało mi się ją sprowadzić z Niemiec :P Trwało to trochę, bo aż 3 tyg, ale było warto :) Był bardzo zaskoczony i zadowolony:) 



Przymiarki Kitty do świąt :D 


 Mój Snap :) Postaram się tam wstawiać jak najczęsciej :P Chociaż jestem mega wstydliwa :P 
Cóż to tyle :) Lecę spaćku :) Buziaczki! :) 


18 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam obchodzić Mikołaja jakoś sprawia mi radość dawanie prezentów.W święta mam urodziny i jakos mnie to tak nie rajcuje to nie jest to dzień aż tak wyjątkowy bo jak wszyscy dostaje prezenty. Nie mam w swoim życiu takiego dnia który byłby poświęcony tylko mi jako dziecko bardzo mi tego brakowało dziś potrafię to przeboleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rozumiem to. W urodziny to ty powinnaś być na pierwszym miejscu. :)

      Usuń
  2. u mnie Mikołaj był jeszcze dziś, a drugi zabiera mnie w piątek do kina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identycznego bałwanka ! ^^ Nawet takie same kolory szaliczka i czapki, a był kupowany rok temu :) Fajne prezenciki, ja niestety nic nie dostałam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) u mnie też był Mikołaj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kocio uroczo wygląda! :) a kubek słodki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek nie chętnie pozuję :P nie był zadowolony;p

      Usuń
  6. haha fajny kicius :D

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie przepadam za Mikołajkami, ale jakąś czekoladą nie pogardzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie urocze prezenty:) masz świetnego kota:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każdy z Nas kocha dostawać prezenty:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty :) zapraszam do siebie :D http://believe-in1-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I just now wanted to thannk you once more for this amazing web page you
    have built here. It really is full of deas for those who are genuinely
    interested in that subject, in particular this very post.
    Your aall amazingly sweet along with thoughtful of otheds as well as reading your website posts is a
    wonderful delight if you ask me. And what generous surprise!

    Jeff and I are going to have enjoyment maming use of your tips in what wwe must do inn a month's time.
    Ouur listing iis a kilometer long so your tips will definitely be put
    to beneficial use.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!