wtorek, 22 grudnia 2015

Niebieskie Boho, Haul zakupy by Nataliette


Witajcie :) 
Jak czas szybko mija :) Ciągle jestem zajęta, sprzątaniem, ozdabianiem, pakowaniem prezentów ;)  Aby nie rozpisywać się krótko pokaże Wam moje ostatnie zakupy :) Kupiłam śliczną koszulkę boho :) Jest to tunika/sukienka do kupienia TUTAJ  ma śliczne żywe wzory:) Cudna:) Pasują i do długich kozaków jak i do jeansów:) Jak Wam się podoba? 
Kupiłam też słodką myszkę różowa :) Jest cudna! ;) Dokupiłam też parę prezentów, ;P dodatków do pakowania :)



 Taca Gwiazdka 
Bombki 
Myszka - Klik



 Zapach ukryty w kole od auta :) 
Kupione na prezent :)



Piękny waniliowy zapach ukryty w zegarku :)

Odnośnie pakowanie :)
zwykle pakuję w torebki, klika dodatków:P By było w miarę staranie i ładnie :) Uwielbiam pakować prezenty mimo iż może nie zawsze mi wychodzi to dobrze ;p 


Zwykle używam wstążek, gotowych gwiazdek, zawieszek







dodaje też naklejki, papier, na słodycze folię 


przydają się także akcesoria : nożyczki, zszywacz, klej, dziurkacze, taśma :P

 Zawszę dodaje bilecik i kartkę z życzeniami :) 
Na bileciku piszę coś miłego, zabawnego :) 



Przykładowy zestaw dodatku: kartka, zawieszka z imieniem, bilecik :)


  
zawieszki zrobiłam z koralików literowych, czerwonej wstążki satynowej



 Zapakowane słodycze dla Boryska ;p


 przykład pakowania książki, skarpetek 


pakowanie kosmetyków :)
(pokazałam męskie prezenty, bo żaden znany mi facet tutaj nie wchodzi ;p więc nie zepsuję mu niespodzianki ;p no nie licząc Boryska ;p ) 

Ubranka:
Zestaw na zwykły dzień, jeansy, ciepłe buty, torebka boho :) okulary;P
Do tego koszula i ramoneska,


 Buty - elilu.pl
czapka - ALLEGRO
Koszula - KLIK
Koszulkę kupiłam na wyprzedaży z darmową wysyłką :)
Gdy ją kupowałam kosztowała jakieś 30pln z wysyłka:)








Buziaki! :)

4 komentarze:

  1. Super pomysł na "podpisanie" prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny masz sweterek świateczny :)
    Kochana Wszystkiego Dobrego na Święta i po Świętach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę obu torebek ze zdjęć, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!