środa, 27 stycznia 2016

Łamigłówki nie z tej ziemi - Flintham Thomas, zagadki na zimową porę by Nataliette

Witajcie!
Zimą mam masę wolnego czasu. Co roku szukam sobie zajęcia, rok temu robiłam własne maskotki i bransoletki :D W tym roku postawiłam na Antystresowe książki głownie kolorowanki.
Na rynku jest ich mnóstwo! Co miesiąc moje kolekcja zwiększała się o kolejną : Łapacz snów, wyspy, królestwo zwierząt, kolorowanie na bezsenność. 
Aż natrafiłam na coś zupełnie innego a mianowicie: Łamigłówki nie z tej ziemi - Flintham Thomas.
 Kupiłam je w empik. Korzystając z promocji na książki kup 3 zapłać za 2 :D 
Łamigłówki wyszły mi za darmo :) Cena bez regularna 19 pln
Stwierdziłam, że skoro w promocji może warto sprawdzić cóż to takiego :) 
Są to i kolorowanki, łamigłówki jednocześnie. Poziom trudności jest naprawdę banalny :D Zdecydowanie skierowane to jest do dzieci, ale mając tyle lat ile mam naprawdę świetnie się bawiłam :D 
Wciągające, lekki i potrafią odstresować, robisz to i zapominasz o całym świecie! 
Jakie tytułowe łamigłówki są w środku ? 
- szukanie czterolistnej koniczynki na wielkiej planszy trzylistnych koniczynek
- szukanie wyjścia z labiryntu
- wykreślanki
- tworzenie labiryntu
- łączenie miliona kropek by stworzyć obrazek 
- kolorowanki 
i dużo dużo więcej :)
Warta poznania :)

Zabawa 9/10 ! :)
Buziaki! 









Kolorowanki :






9 komentarzy:

  1. Coś idealnego dla mnie! Lubię takie banalne zadania, a szczególnie łączenie kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa :) Nie miałam jeszcze nic z tego typu książek, nastawiam się na zakup kolorowanki antystresowej bo ponoć są w biedronce, a do empika mam za daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze lubiłam kolorowanki i takie łamigłówkowe zadania! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowanki lubię, ale łamigłówki by mnie nie porwały :D Poza tym brak mi czasu na takie rzeczy :( A szkoda, bo kolorowanki odstresowują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie łamigłówki są bardzo dobre jeśli chcemy się rozerwać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej, jak dawno takich nie rozwiązywałam :D Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, takie łamigłówki, to świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa na nude ;p tyle ze u mnie nie ma czasu na nia ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!