środa, 6 stycznia 2016

Inspire Pink Pink By Nataliette


Witajcie! :) W nowy Roku! :)
Jak mija Wam 2016? :) U mnie póki co bez zmian. Pogoda jest mega mroźna !
Żałuję, że nie mogę wyjść ulepić bałwanka... porzucać się śnieżkami.
Gdy tylko pada śnieg spoglądam na niego wlepiona w okno jak mały kotek :D 

Odnośnie zdjęć chcę Wam dzisiaj pokazać moje ulubione kosmetyki :) 
Są to szminki, zapachy, pomadki :) 
Pochwalę się pięknym Listem <3 Za który raz jeszcze serdecznie dziękuję! :) Bardzo rozgrzał moje serce w te okropną pogodę. :) 
Miłego oglądania :)


Mgiełka Victoria's Secret
Serduszko Puder Mur
Szminki Lime Crime
Pomadka Eos


Krem do rąk misio
Perfumy Rower
Szczotka tangle teezer


Lawendowa inspiracja :)
Ukochane kapcie, czapka i torebka :) 


Hello kitty:)


Zestaw na wymarzony  spacer! 
Aparat opisze w następnym poście ;) 



Miętowa bluza <3 za grosze ;P




Wisiorek od Siostry :) 


Koszulka z wyprzedaży i Adidasy w cętki do tego kapcie :) 
Bardzo Mrau-waty zestaw :)





Wspaniały List :) Który sprawił mi niesamowitą radość :) Dawno nie byłam tak szczęśliwa :)
Do listu dołączona była herbatka i czekoladka :) 


Cudowna róża od Najcudowniejszej osoby na świecie :* 







Buziaki :) xoxo :*

16 komentarzy:

  1. Ale cudowności :) Perfumy w kształcie roweru są super :) Kapciuszki w cętki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubeczki w kształcie połówek serca bardzo mi się podobają :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy takie dziewczęce i różowe mam tą samą szczotkę jak Ty ;) Zapraszam do siebie www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozpływam się *_* chcęęęęęę! <3 WSZYSTKO! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda :)
    Przyjemnie ogląda się takie zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te perfumy w różnych kształtach są cudowne <3
    też widziałam rowery i ładnie pachniały ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/instagramowo_10.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest przepiękne! :) Kapcie z Kłapouchym i te perfumy rower cudo! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne rzeczy :) ten róż w kształcie serca coraz bardziej mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można kupić takie kapcie w Kłapołuchego? Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Bluza śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post, wcześniej widziałam zdjęcia na dresscloud i muszę powiedzieć, że co jeden to coraz to ciekawsze rzeczy, aż ciężko wybrać jedno ulubione zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna prezentacja, a perfum-rower genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. perfumy w ksztalcie rowerka rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!