poniedziałek, 25 stycznia 2016

Panterkowe, pomaranczowe, Parkowe LOVE - By Nataliette

Witajcie! :) 
Jak mija Wam styczeń ?:)
 Czas tak szybko leci! :) 
Zima jest bardzo ostra :) Trzeba ubierać się trochę cieplej :) Chcę Wam pokazać cieplutką parkę w kolorze musztardowym. Jestem w niej zakochana! Jest bardzo cieplutka, w środku ma ciepłego misia! :) Do niej dobrałam adidasy w cętki, apaszkę i czarne klasyczne rurki :) Bluz czarny top. 
Miałam nałożyć bluzę, ale przy  - 12 sama bokserka i parka wystarcza :P 
Odnośnie okularów to wybrałam te pomarańczowe, ale jak widać na zdj niebieskie też  nie są złe :) 
Jak podobają Wam się zdjęcia ? :)
Buziaki! :)



 Parka - KLIK 
Buty - ALLEGRO
Torebka - SinSay 
Jeans - Allegro




















6 komentarzy:

  1. Fajny zestaw jednak ja wolę klassyczną czerń w zimie i płaszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna parka :) ekstra wygląda z tymi okularkami :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka super! :) I te niebieskie okulary <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!