wtorek, 19 stycznia 2016

Perfumowy Haul 10 Zapachów By Nataliette

Witajcie! :) 
Dawno mnie tutaj nie było. Aż złość mnie bierze, że dodałam tylko 2 notki.
Moim postanowieniem było dodawać co 2-3 dni ! Muszę się pilnować z terminem.
 Od początku zakładałam, że będę tutaj umieszczać wszystko odnośnie co robię, co lubię, jak spędzam czas, dodawać te najszczęśliwsze chwilę, by kiedyś móc sobie to wszystko wspominać i przeżyć jeszcze raz :)

Dzisiaj typowo blogowo - Haul.
Kupiłam ostatnio na amazon.co.uk rózne zapachy :)
ceny ich są od 50 pln - 80 pln  - 90 pln 
Są wartę każdy pieniędzy. Nie są to żadne lane podróbki z allegro. Flakony są wykonane bardzo starannie. Wszystkie mają długi termin ważności :) 



Piękna róża :) Zapach kwiatowy, bardzo trwały :) 
Romantyczny :) Idealny dla kogoś z piękną  duszą :) 





Cudne różowe serduszko :) 
Zapach owocowy :)
 Idealny dla duszy marzycielskiej :) 




Owocowy Rockowy zapach :) Dla dziewczyny z fantazja :) Romantyczki :)



Piękny różowy flakon ! Zakochałam się w nim. Zapach świeży i energiczny :) 
Wyobrażam sobie jak ślicznie będzie zdobić moją toaletkę :) 



Kwiatowa fantazja :) Zapach dla kobiety zdecydowanej :) Dominującej Gaduły: )


Piękny flakon który mnie oczarował ! :) Zapach przypomina mi nieco ten z Yves Rocher Elixir ! 
Czarujący:) i bardzo seksowny! :)








Szalony i tajemniczy! :) Bardzo uwodzicielski :) Pięknie zapakowany! :)




Waniliowy Pudding! :) Coś dla fanek muffinek ! :D Gdy się go wącha to czuję się przepyszną, pełną łakoci cukiernie! :) Aż ma się ochotę go zjeść :D 


Zapach ostry! Dla silnej kobiety:) 




Idealny na imprezę :) Przyciągający:) Ma to coś w sobie. :) 







Cały asortyment :) Zakupiłam 10 sztuk zapachów :) Jest bardzo zadowolona :)


słoik na słodycze 5l - empik.com



Kosmetyczka kotek :) kosztowała 12 pln :D jest cudna! :)


Ozdobne taśmy :) kupiłam dwa komplety:) 
są w śliczne wzorki :) Użyje ich do ozdabiania listów i paczek :)











Róża od Ukochanego :) Nawet nie wiesz ile radości mi dają kwiaty :* Dziękuję! :) 


Wszystkie moje szminki Astor :) 


Biżuteria - Sin Say 


miętowa kosmetyczka - Avon 


Biżuteria 
Spotkajmy się na  :) 

ByNataliette


www.instagram.com/bynataliette/

https://www.facebook.com/ByNataliette/


Masz pytanie ? :) pisz ! 

http://natalietter.blogspot.com/p/zadaj-pytanie.html

7 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z perfum :P Ale wierzę, że ładnie pachną : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji wąchać jeszcze tych perfum, ale zapach na pewno jest ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszą pięknie pachnieć!!!!! ciekawa notka Pani Natalio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe flakoniki mają ;) nigdy nie widziałam i nie słyszałam o żadnym z tych zapachów :D
    niezła kolekcja szminek *__*

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!