piątek, 12 lutego 2016

Haul Kosmetyczny, włosy, ciało, zapach, playboy by Nataliette

Witajcie :) 
Nigdy nie testowałam Marki Playboy, jedynie Borys miał męskie zestawy, zapachy. Postanowiłam kupić parę. Wybrałam wszystkie jakie były dostępne w empik.com  Dwa damskie i dwa męskie. 
I jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Zestawy są zapakowane w pudełka (gotowe na prezent) i na dodatek bardzo przyjemnie pachną! :)
Kupiłam również 4 świeczki  Bolsius Aromatic
3 pomadki Baby Lips.
Tak wyglądały moje zakupy w Empik.
Reszta zakupów jest ze strony superkoszyk.pl :)
Głownie zamówiłam chemię to domku, no, ale i parę kosmetyków pielęgnacyjnych, do włosów :) 
Wszystko wraz z cenami opiszę niżej :)


Zestawy 
PLAYBOY Wild for Her z 30 pln na 19,99 pln !
PLAYBOY Play it is Sexy for Her 15, 99 pln


Playboy, Play It Wild for Him 19,99 pln
Playboy, New York for Him 15,99 pln

 Każdy zestaw składa się z żelu i Spray do ciała :)


Pomadki 
Baby Lips Pink 9,99pln
Baby Lips Mint 9,99 pln
Baby Lips Fresh 9,99pln


Świeczki 2 x frezja za 9,99 pln za sztukę
Bez - 9,99pln
Konwalia - 9,99 pln








Zdecydowanie moim faworytem jest Wild for Her and For Him
Słodki, przyciągający zapach :) 



Zakupy kosmetyczne ze sklepu SuperKoszyk.pl



Johnson's Baby Szampon - 9,50 pln
ułatwiający rozczesywanie 200 ml
Uwielbiam produkty Parki Johnson ! :)
 Po użyciu włosy są miękkie.


Dove Szampon do włosów - 15,18 pln
Nourishing Oil Care 250 ml
Szampon z super lekkimi odżywczymi olejkami. 


Joanna Super Loki Szampon - 6,32 pln

do włosów kręconych i falowanych 200 ml
I naprawdę działa! Włosy są skręcone, ładnie podkreśla loki! :) 


Joanna Naturia - 3,32 pln 
szampon do włosów suchych i zniszczonych z miodem i cytryną 100 ml
Niesamowicie Pachnie miodem! Bardzo pysznie! :D

Nivea 
Dezodorant w sprayu Invisible 
for 
Black & White Pure 150 ml - 12, 11 pln

Krem Nivea w puszce 250 gram - 17,33 pln 




Pięknie pachnące mydełko Luksja!  Uwielbiam zapach truskawek!  Pachnie cudnie  jest mniejsze od typowego mydła ma 90 gram. za 1, 35 pln


Luksja Active Mydło w kostce Patchouli & Black Orchid 90 g. 
Bardzo ładny, niespotykany zapach 



Mydełko Palmolive Thermal Spa Mineral Massage z Solą Morską (niebieskie)  Kupiłam je na próbę  Jest świetne! Przyjemnie myje skórę, masują ją. Pięknie pachnie. 
Cena to tylko 1,67 pln  za sztukę
Na pewno następnym razem zamówię więcej !

 Pięknie pachnące mydełka Arko - Cena za sztukę to 1,22 pln za 90gram
Pachnie nimi w całej łazience! :) 

Truskawkowe 1,22 pln

I to wszystko :)
Buziaki! :)

8 komentarzy:

  1. Świeczki znam i lubię :)powinnaś być z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Męski wild jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakuposki :) Lubię ten zapach Play it sexy, miałam kiedyś taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PLAYBOY Play it is Sexy miałam:) czekam na recenzję pozostałych kosmetyków:) Ładnie wykonane zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!