wtorek, 23 lutego 2016

Too Faced Chocolate Bonbons By Nataliette! Haul

Witajcie :)
Pochwalę się moim nowy nabytkiem :) Too Faced BonBons paletką cieni w ślicznych serduszkach! Jest to edycja limitowana. Zawiera 16 matowych i błyszczących cieni o zapachu czekolady! 2 większe cienie służą do rozświetlania roku:) 
Jestem zakochana. Paletka jest po prostu piękna! Kształt tabliczki czekolady. Metalowe, różowe opakowanie i duże lusterko czynią ją idealną. Cienie są intensywne, nie kruszą się, nie rozmazują. Trwałość aż do zmycia make upu! :)





Zakupiłam ją w Sephora 
kosztowała 179 pln :) Dość drogo, ale była warta tych pieniędzy:) 


Dostałam ją zapakowaną w pudełko i czerwony papier :) oraz liścik z moim imieniem.


Dołączona była także ulotka z propozycjami makijażu. Więcej zdjęć niżej :)








Kolory (klik aby powiększyć) tył pudełka






<3 



kolory :) Zdj nie było edytowane by pokazać Wam jak wyglądają na żywo :)




 tył pudełka metalowego 





Do zamówienia dostałam 3 prezenty. 3 próbki perfum, 3 próbki cieni Sephora :)








Można się zakochać prawda ?:)



ByNataliette
Buziaki!

xoxo :*

19 komentarzy:

  1. Paletka jest prześliczna, taki kobiecy gadżet bez którego nie można się obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta super ale ta cena mnie przeraża :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez przeraziła :( za te pieniadze można mieć 4 czekoladowe paletki z Mur

      Usuń
  3. Przesłodka jest ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne <3
    http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ! Też ją zamówiłam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!