sobota, 6 lutego 2016

Valentine Day, walentynkowe prezenty By Nataliette

Witajcie! :)
Dzień Zakochanych coraz bliżej :) Każdy z nas chce być kochanym, nie każdy ma jednak swoją drugą połówkę. Każdy za to ma kogoś, kogo Kocha, mamę, babcię, przyjaciółkę, zwierzaka :) Warto spędzić ten dzień właśnie z nimi - ukochanymi. Miłość nie zawszę musi mieć formę partnerską.
Walentynki są dla każdego :) A stereotypy dla ludzi bez uczuć i wyobraźni. 
Singielki głowa do góry:) 
Życzę Wam dużo miłości :)

Stylizacja dzisiejsza jest bardzo pastelowa :)
Serduszka, zwykła koszulka :)
Lustrzane różowe pazurki :) 
Pastelowe różowe spodnie :) Chciałam zrobić w nich dziury, ale zostałam przegłosowana :D no trudno :D Może upadnę i sama dziura się zrobi:D 


Koszulka - KLIK 70 pln
Spodnie - Allegro 99 pln
Jednorożec na telefon -  KLIK 35 pln






 Cudne pazurki :) Jest z nich bardzo zadowolona :) 
Są nieco długie, ale da się przyzwyczaić. 


Bransoletka z napisem - KLIK















Sweterek na kubek mojego autorstwa :D 





Cudne prezenty od Borysa :) Wszystkie sprawiły mi wielką radość:)
Jest bardzo zadowolona:) Bardzo Cie Kocham i raz jeszcze dziękuję! :)




Tangle teezer flower Sklep Lets beauty - 49,99 pln

Szczotka jest śliczna! Ma pojemnik na wsuwki lub gumki. 
W środku była nawet mała kolorowanka:) Urocza ulotka :D


















 Invisibobble w odcieniu bordo :) gumki nie ściskają włosków, 
bardzo dobrze je trzymają, idealne do koku :) 12, 99 pln


 Błyszczyk do ust Makeup Revolution Lipgloss Eye to Eye
w odcieniu delikatnego różu :) 


z MGZ
Spodenki - 29,99 pln
Etui - 35 pln
Kolczyki -6,99 pln
Cudna bluza - 89,99 pln





  Ostatni prezent :)

The SIMS 4 !!! empik 129 pln
Uwielbiam tę grę! :D Wciąga niesamowicie! :) 


 Moje prezenty dla Boryska :)

Oponki 130 pln

Gra Wiedźmin - 129 pln empik

RedBull :) 

Karteczka Walentynka :)
Był bardzo zadowolony :D Najbardziej z oponek :) Dostał także słoik z miłymi słowami :) pełen lizaków! :D Które sumiennie wcinamy! :D  

Szczęśliwych WALENTYNEK




12 komentarzy:

  1. Paznokcie są obłędne :) Czemu tak wcześnie prezenty sobie dawaliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) A tak jakoś wyszło, że wcześniej :)

      Usuń
  2. Mi też szponki podobają się ;) fajne pomysły na prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i urocze gadżety :) Podoba mi się ta różowa torebka, lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg ! Zakochałam się w twoim jednorożcu na IPhona ♥ Nieziemski ♥ ! Jeśli masz chwilkę zapraszam na mojego nowego bloga :3 littlebitchlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, postaram się wpadać częściej :) Cudne prezenty, a jednorożec na iPhona wymiata też muszę taki zakupić hihi :P zapraszam do mnie: www.lulanka.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. potwierdzam Simsy 4 uzależniają :P

      Usuń
  6. Cudne etui na telefon! <3

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moglabys dac jakis namiar na te rozowe trampki, bo sa super :)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!