środa, 17 lutego 2016

Walentynki i po walentynkach, RIMMEL MAKE UP by Nataliette

Witajcie:)
Dzisiaj o miło spędzonych walentynkach i konkursie Rimmel
:)
Konkurs jest prosty i przyjemy! 

DOŁĄCZ DO KOLOROWEJ REWOLUCJI RIMMEL!

WRZUĆ 
NA 

INSTAGRAM 
swoje zdjęcie z R na dłoni, dodaj hashtag
#KolorowaRewolucjaRimmel 

Codziennie do wygrania kuferek pełen kosmetyków.

Konkurs trwa do 29 lutego!





Wykonałam makijaż bardzo pudrowy, słodki z serduszkiem na policzku :)
Fatalnie się czułam w tym dniu, a robienie makijażu dała mi dużo radość, chociaż momentami czułam, że nie dam rady a jednak się udało! :)

Uwielbiam różowe usta i to na nich się skupiłam:) 
Oko podkreśliłam tuszem RIMMEL (ah ten zapach ogórka :D ) , czarną kredką maybelline i eyelinerem sleek.
Do twarzy użyłam tylko podkładu Rimmel Wake me up Kolor nr 100
:) Podkład jest idealny! Jestem w nim zakochana, odkąd dostałam go do testów, nie kupuje żadnego innego tylko ten!
Pięknie pachnie! I cera wygląda młodo i zdrowo :) Za sprawą Vitaminy C która w nim jest :)
Serduszka na policzku zrobiłam matową pomadką MUR.
USTA to Lime Cirme :)

Użyte kosmetyki:






Walentynki 14 Luty
Zaczęły się już w piątek :)
Od pięknych bukietów :) Ja wraz z mamą dostałyśmy od Borysa dwa takie same bukiety:)
Kocham Róże. Zachwycają mnie swoim pięknem za każdym razem.
Nie spodziewałam się nawet kwiatów, myślałam, że skoro dostałam już tyle prezentów to koniec niespodzianek . Nic bardziej mylnego :)
Moją niespodzianką dla Borysa była "szkatułka" na zegarki, bransoletki. Do tego kartka. Wiecie, że gdy otrzymał mój prezent był bardzo wzruszony i ja nie bardzo wiedziałam co go tak poruszyło, az  do chwili gdy przyszedł listonosz i przyniósł mi kartkę niespodziankę. Taka samą jaką ja wybrałam mu:) Ze wszystkich kartek wybraliśmy sobie identyczne :) Jeszcze tak długo mu ją wybierałam, zastanawiałam się czy w kotki a może serduszka :) By na drugim końcu miasta on dla mnie wybrał taką samą. :) 
Za każdym razem, gdy ktoś do mnie mówi, że po ślubie wszystko się zmienia, że po czasie człowiek sobą się nudzi, kłoci się, zaczyna brakować rozumienia ja w to nie wierze. W prawdziwiej miłości nie istnieje nuda, brak zrozumienia, złość czy gniew.
W prawdziwiej miłości zawsze jest czułość, chęć bycia przy drugiej osobie, poczucie szczęścia i spełniania marzeń :)

Jestem najszczęśliwszą dziewczyną na świecie :)
Bo mam Ciebie :) Kocham Cię! :)




Od mamy otrzymałam perfumy! :) W pięknym złotym flakonie! :)
Pachną pięknie! 







Walentynka od Borysa :)


Od mojej mamy dostał grę :)


Kwiaty od taty :) moje różowe, mamy czerwone :) 



Buziaki! :)

16 komentarzy:

  1. piękne bukiety :) a jakie urocze walentynki z kotami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry! I pięknie pachnie :) Cera wygląda jak u lalki:)

      Usuń
  3. Fajny makijaż :) Kiedyś też lubiłam zabawy z make-upem, ale teraz rzadko się maluję.
    Fajnie, że Walentynki się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Gratuluję Miłości :) Mogłabyś napisać coś więcej o tych perfumach? Nigdy ich nigdzie nie widziałam, a flakon wygląda naprawdę przepięknie, jestem ciekawa zapachu... Napisz, proszę, czy to zapach słodki czy raczej świeży i czy długo się utrzymują na skórze. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Juszka, dziękuję, Perufmy to La Rive Golden, zwykle dzienne, zapach jest świeży, nie mocny, nie duszący, idealnie stonowany :) utrzymuje się długo na skórze, przypomina mi jakiś zapach z Avon, ale nie potrafię sobie przypomnieć jaki :) Perfumy nie są drogie, bo kosztują ok. 40 zł na internecie nawet taniej :) Buziaki!

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Poczytałam trochę o nutach zapachowych zawartych w tych perfumach i chyba się skuszę :D Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć je gdzieś w sklepie stacjonarnym.

      Usuń
    3. Nie ma sprawy:) Widziałam, je w rossmann :) online. Stacjonarnie zapewne też znajdziesz:)
      Pozdrawiam i to ja dziękuję za odwiedziny i miłą rozmowę! :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!