poniedziałek, 1 lutego 2016

Zakupu! Ubrania, perfumy, dodatki :) Plus jednorozec na iphone ! by Nataliette

Witajcie! :)
Zaczynam luty od drobnego Haulu :)
Są to głownie rzeczy z Primark (kocham rzeczy z primarku, są takie słodkie :D w moim stylu, milej jest siedzieć w domku w uroczej piżamce :) )  i Ali :)
Chwale się też cudnym, wspaniałym, niesamowitym jednorożcem na iphona <3 od Borysa
Uwielbiam jednorożce <3 
Nie nudzę : ) Miłego oglądania! 
Buzi:)
 Śliczne spodenki z Hello Kitty :) 
Hello Kitty jest na kolankach :D 
Kupiłam je w grudniu w Primark :)

Niestety dwie pary okazały się ogromne :( 
są na mnie bardzo BARDZO za duże...
ale i tak je kocham bo z Hello Kitty<3
po domku mogą być ;)

 Różowe - Primark :)


 Etui na telefon jednorożec - Prezent od Borysa


śliczna bluzka w serduszka  kupiona na wyprzedaży! :) Jest cudowna! Pokaże z nią stylizację w poście walentynkowym :) 
Kupiona - Tutaj KLIK

 Perfumy USTA :) Kupione na konkurs urodzinowy :) Szykuję rozdanie:) 
Zasady będą te same plus obowiązkowe wysłanie zdjęcia nagrody do mnie,
 bym mogła umieścić je na FB:) 
 słodkie długopisy :) kosztowały niecałą 1 zł za sztukę :) są śliczne,
idealne do torebki :) wybrałam różowe i niebieskie



Karteczki :) cena ok. 3 pln za wszystkie :)
Wybrałam pandy <3 świnki, kotka i żabkę :) 


 Zestaw Katy Perry ! Jestem wielką fanką KP ! : ) Perfumy są bardzo przyjemne :)
Koniecznie muszę kupić zapach w kształcie kotka :)

 ozdobne taśmy 


 łamigłówki  więcej o nich pisałam wcześniej :) 


Książki dla Borysa :) kupione bez okazji :) 
Muszę mu jeszcze dokupić parę części :)

 prezent dla Kosti z który sprawił jej radość :) 
Dokupiłam jeszcze parę tych świeczek w empik.com :) Pokaże w następnym Haul, są genialne :) 

 śliczna musztardowa parka :) 
Kosztowała niecałe 100 pln! (normalna cena ok. 250 pln! )
z wysyłką :) Jest genialna! :)
Kupiona - KLIK Tutaj 




od
 everydayme do testowania :) 
kapsułki kupuję i są takie sobie, szału nie robią :P


Kochany 16 letni Maksio :) 

11 komentarzy:

  1. Ale cudowności :) Jednorożec skradł moje serce <3 Taśmy i karteczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodkości :D oj mnie bardzo cieszą takie drobiazgi :)
    te taśmy śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednorożec najlepszy ! :D Ale szara piżamka w różowe serduszka też przesłodka :) Czekam w takim razie na walentynkowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie rzeczy kupiłaś :) Co do kapsułek, pierwszy raz je testuje i jestem bardzo zadowolona, wszystko elegancko się spiera :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!