wtorek, 8 marca 2016

Dzień kobiet i mały haul kosmetyczny, perfumy, trochę inspiracji by Nataliette

Witajcie w ten wspaniały dzień Kobiet:)
Mam nadzieje, że wasz minął równie wspaniale co mój :)
Od mojego ukochanego wraz z mamą dostałyśmy słodkie paczki i róże. :) 
W ślicznym czerwonym woreczku było wszystko to co bardzo lubię! :) Kinder niespodzianka, Milka, kawa jacobs zielona :)
Raz jeszcze kochanie serdecznie Ci dziękuję! :)
Pokaże również moje drobne zakupy:) I parę inspiracji z instagram :)
Pozdrawiam Buziaki!:)




 przedostatnia róża :) Niesamowicie piękna!:)


Zakupy



 czekoladowa maseczka :) 
pięknie pachnie :)
 skóra po użyciu wygląda na odżywioną. 


 moja ulubiona maseczka:) po użyciu cera wygląda wspaniale! :) Bardzo zdrowo, jest delikatna, koloryt jest wyrównany. Jak u lalki! :)


maseczka która kupiłam dla mamy:) jako drobny dodatek do prezentu ;) 

 płatki kolagenowe z kosmetykomania.pl :) 
Są świetne :) kupiłam je dla mamy jest z nich bardzo zadowolona :)

 peeling do ust truskawkowy! :)
Po użyciu usta są miękkie i delikatne. Wystarczy nałożyć niewielką ilość na usta, delikatnie wmasować i zetrzeć chusteczką :) Usta jak malina! :D 


 Cudowne perfumy BRITNEY SPEARS Radiance kupiłam je kompletnie w ciemno,
bardzo zauroczył mnie flakonik. Zapach był strzałem w dziesiątkę! Pachną pięknie, nieco słodko, owocowo:) cena  ok 80 pln 






cudowne prezenty od siostry :) Zajączki, motylki :) 







4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza torebka - od razu rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta jasna róża:)
    Wszystko jak najbardziej w moim guscie. Zegarek ma świetny kolor:)
    Miło że Twój ukochany zrobił Wam taki prezent;*
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka i buciki jedne i drugie meeegaaa !! Norlamnie zakochalam sie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!