środa, 16 marca 2016

Happy Birthday too me, urodzinowe prezenty, haul by Nataliette

Witajcie :)
13 Marca
Urodziny były wspaniałe! Dostałam słodki tort z kotkiem :D był też wielki balon z Hello Kitty,  czapeczki, gwizdki, baloniki :D Po prostu wszystko! 
Najpiękniejszą niespodziankę dostałam rano od Borysa.Wstał bardzo, bardzo wcześnie i obudził mnie cudownymi prezentami, zapakowanymi w różowy papier. <3 Prezenty opiszę na dole :)
Ten dzień był idealny, nie mogłam sobie wymarzyć piękniejszego :) Spędzony z rodziną, pełen ciepła i radości... Dziękuję za wszystkie prezenty! 




:D  



 Jak widać Kitty miała mega ochotę na tort, bardzo lubi lizać bitą śmietanę i się z trudem powstrzymywała. Oczywiście dostała swoją porcje :)








 Różowe prezenty <3 idealne! 


śliczna kartka urodzinowa od Borysa 


 The Sims 4 spotkajmy się  - bardzo mnie wciąga ta gra <3


wspaniały prezent kocia kolorowanka! tym bardziej, ze nawet jej nie znałam! Coś wspaniałego dla takiej kociary jak ja <3

 ulubione cienkopisy Stabilo.  Polecam każdemu do kolorowanek, są genialne. Niestety są dość drogie, plusem jest wydajność. Wystarczają na długo.


 Od Boryska dostałam również ukochaną grę Tomb Raider. Dostałam wszystkie części. Gram w nią od 7 roku życia <3 :D Teraz jak patrzę to dostałam aż 3 gry na urodziny :D
Będę ostro w nie pykać <3


szczotka kompaktowa tangle teezer w odcieniu różu, marzyłam o niej! Jest cudowna!


 Serduszko MUR - jest to róż do policzków. Pięknie odkreśla kości. 
Błyszczyk Sleek 
Wszystko było pięknie zapakowane, aż żal było otwierać <3






  Od Mamy dostałam piękne perfumy! 
<3 Flakonik jest ozdobiony woreczkiem <3




Jako prezent dla Siebie :D kupiłam sobie perfumy Britney Spears Radiance 
:)


 Od siostry dostałam piękny bukiet kwiatów i Bon do empik.com 
<3 

Za Wszystkie prezenty raz jeszcze serdecznie dziękuję! :)

Stylizacja na dziś to nowy nabytek. Koszula w kratę w odcieniu bordo/czerwieni. Długo szukałam idealnej aż w końcu zamówiłam sobie tę totalnie w ciemno.
Zapinana na guziki, uszyta z dobrze układającego się materiału. dłuższa z tylu, krótsza z przodu - co bardzo fajne wygląda. Połączyłam ją z czarnymi rurkami i trampkami ze złotymi dodatkami. 
Do tego kurteczka ze złotymi wstawkami. 

Koszula - KLIK ok. 90pln
Kurtka - KLIK 39 pln
Buty - ALLEGRO 39 pln
Spodnie - KLIK 









15 komentarzy:

  1. Kochana wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort przepiekny !! Prezety tez a stylizacja jak zawsze Mega !

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezenty! tort bym wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego :) Zdrowia, szczęścia i sukcesów nie tylko w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :)
    Super tort :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! :)
    Bardzo fajne prezenty, kilka z nich sama bym chciala dostać! to super że miałaś takie miłe i rodzinne urodziny :) słodki kociak <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te prezenty, które dostałaś :) Kochanego masz chłopaka, że specjalnie wstał wcześniej, by Ci zrobić niespodziankę ;)
    Bardzo spóźnione wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! Masz urodziny dwa dni przede mną i też jesteś kociarą! Dziwny przypadek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!