sobota, 12 marca 2016

Poczta urodzinowa, listy z DressCloud By Nataliette,

Witajcie! :)
Biorę udział w akcji na DressCloud "List do Clouder" - URODZINY. Krótko mówiąc, każdego miesiąca możemy wysłać do kogoś list/paczkę urodzinową. By tak prosto z serca sprawić komuś przyjemność.  Na dolę pokaże Wam jakie ja wysłałam paczki do dziewczyn. Nie jest ich wiele, bo zaledwie dwie (akcja trwa od stycznia). Obecnie szykuję już drobny list na marzec :) I Kwiecień :)
Nie ma obowiązku odpowiadania na listy. Ja zamierzam odpowiedzieć na każdy by podziękować za ten wspaniały gest! 
Nawet nie wiecie jak taki list/paczka potrafi sprawić radość! To niesamowicie miłe uczucie! :) Aż boję się, że to się skończy i nikt do mnie nie napisze :( :D 

Chcę Wam jeszcze raz podziękować za listy kochane :) Są cudowne :) Dziękuję za piękną kartkę i paczkę dla ksiezycova - taka różowa, nie mogłam sobie wymarzyć piękniejszej, dziękuję za cudowny list od ksanaru z cudowną Hello Kitty ! Torii i Tobie za cudowną nakładkę na klucze z Hello Kitty :) Jest wspaniała! :) Dziękuję Tobie doolary12 za piękną kartkę i upominki :) Jesteś taka zdolna! mysweet Tobie również dziękuję za tak piękne i wzruszające życzenia, jesteś wspaniała! :)



List od ksiezycova 
Z pięknie pachnącym woskiem i wielkanocnym uroczym mydełkiem:) 





Hello Kitaśny list od ksanaru
Tę gumeczki są bardzo słodkie! :)


 Kartka od Rodziców i babci Borysa :)


 Kartka od Rodziny Borysa do mojej mamy:) 
Są tak piękne, że musiałam je pokazać! :)


Wspaniałe cudowności od doolary12
Piękny róż RIMMEL <3 Kremik Nivea, maseczka!: )

Serduszka z naszyjnik :) Dziękuję :) Bardzo urocze :)


List od Torii



Dwa pierwsze listy :) Od doolary12 i Torii 

Moje wysłane listy Do mysweet
która tak jak ja uwielbia Hello Kitty:) przed wysłaniem paczki obejrzałam jej chmurki by wiedzieć co lubi :) Kupiłam jej śniadaniówkę z HK i notes w sówki :) Do tego pomadkę baby Lips :) Różowy lakier do paznokci, zapachowe świeczki, maseczkę, karteczki, długopis :) kolorowe taśmy :)

Paczka do Kosti
również pooglądałam chmurki aby trafić jak najbardziej w jej gust :) I by miała bardzo miłą paczkę :)
kupiłam dla niej wosk yankee candle
Cukierki
Pomadkę Baby lips
świeczkę zapachowa dużo i małe, bo ona uwielbia świeczki, woski, :)
Portfel na drobne :)
Mini sztalugi bo pięknie rysuje! :)
Dwa aniołki, maseczkę do włosów i gumeczkę :)
dwie próbki :)


 I jak Wam podobają się paczki które otrzymałam? :)
Miłego Weekendu! :))

7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!